Wednesday , December 13 2017

पाकिस्तान के सीनेट इंतिख़ाबात में हुक्मरान जमात को नुमायां कामयाबी

वज़ीरे आज़म पाकिस्तान नवाज़ शरीफ़ की हुक्मराँ जमात पी एम एल (एन) ने इक़्तेदार पर अपनी गिरिफ़त मज़ीद मज़बूत करली क्योंकि सीनेट इंतिख़ाबात में 48 नशिस्तों के मिनजुमला 18 नशिस्तों पर उसे कामयाबी मिली है जबकि पार्टी पर इंतिख़ाबी धांदलीयाँ

वज़ीरे आज़म पाकिस्तान नवाज़ शरीफ़ की हुक्मराँ जमात पी एम एल (एन) ने इक़्तेदार पर अपनी गिरिफ़त मज़ीद मज़बूत करली क्योंकि सीनेट इंतिख़ाबात में 48 नशिस्तों के मिनजुमला 18 नशिस्तों पर उसे कामयाबी मिली है जबकि पार्टी पर इंतिख़ाबी धांदलीयाँ और दीगर तनाज़आत में मुलव्विस होने के इल्ज़ामात भी लगाए गए हैं।

ग़ैर सरकारी नताइज के मुताबिक़ इंतिख़ाबात में पी एम एल (उन) को नुमायां कामयाबी हासिल हुई ताहम इस के बावजूद 104 नशिस्ती ऐवान में इस के 26 सीनियर्स हैं जो पाकिस्तान पीपुल्ज़ पार्टी से महज़ एक नशिस्त कम है क्योंकि उस की नशिस्तों की तादाद 27 है।

पी पी पी ने आठ नशिस्तों पर कामयाबी हासिल की जबकि क्रिकेटर से सियासतदां बने इमरान ख़ान की पाकिस्तान तहरीके इंसाफ़ (पी टी आई) ने छः नशिस्तों पर कामयाबी हासिल करते हुए सीनेट में पहली बार दाख़िला लिया है।

दूसरी तरफ़ मुत्तहदा क़ौमी मूवमैंट ने चार नशिस्तों पर कामयाबी हासिल की। फ़िलहाल सीनेट पर पी पी पी का कंट्रोल है ताहम नवाज़ शरीफ़ इस बात के ख़ाहां हैं कि पी पी पी से सीनेट का अख़्तियार भी हासिल कर लिया जाए।

TOPPOPULARRECENT