Thursday , December 14 2017

पाकिस्तान को दहशतगर्दी पर बहुत कुछ करना है: कृष्णा

हिंद पाक मोतमिद ख़ारिजा सतह (Indo-Pak Foreign Secretary-level ) की बात चीत के मौक़ा पर हिंदूस्तान ने आज कहा कि पाकिस्तान को दहशतगर्दी से निमटने के बारे में मज़ीद इक़दामात करने होंगे लेकिन निशानदेही की कि इस मुआमला पर पेशरफ़्त ने मुज़ाकरात के अमल को यरग़माल

हिंद पाक मोतमिद ख़ारिजा सतह (Indo-Pak Foreign Secretary-level ) की बात चीत के मौक़ा पर हिंदूस्तान ने आज कहा कि पाकिस्तान को दहशतगर्दी से निमटने के बारे में मज़ीद इक़दामात करने होंगे लेकिन निशानदेही की कि इस मुआमला पर पेशरफ़्त ने मुज़ाकरात के अमल को यरग़माल नहीं बनाया है ।

(हिंदूस्तान और पाकिस्तान के दरमियान) पुराने वक़्तों की अदावत का अब कोई वजूद नहीं। वज़ीर उमूर ख़ारिजा ( External Affairs Minister ) एस एम कृष्णा ने ताजिकस्तान से अपनी वापसी के दौरान ख़ुसूसी तैय्यारे में अख़बारी नुमाइंदों को ये बात बताई । उन्होंने मज़ीद कहा कि पाकिस्तान को मसला दहशतगर्दी के बारे में बहुत कुछ करना है लेकिन दहशतगर्दी पर पेशरफ़्त के मसला ने बात चीत के अमल को रोका नहीं है।

उन्होंने कहा कि हम पाकिस्तान से बात चीत करते आए हैं, पाकिस्तान हमारा पड़ोसी है। वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह ने यही इआदा किया है कि हमें हमारे पड़ोसी के साथ बहरहाल रहना है। हम आम पड़ोसियों की तरह रहना चाहते हैं, हमें अच्छे पड़ोसियों के तौर पर रहने की कोशिश करना चाहीए ।

अबू ज़िंदाल गिरफ़्तारी और इस के माबाद दावे और आया हिंदूस्तान इस मसला को पाकिस्तान के पास उठाएगा, इस ताल्लुक़ से पूछने पर कृष्णा ने कहा कि दहशतगर्दी उन मसाइल ( समस्यायों) में शामिल रही है जिन पर हम ने हमेशा बात चीत की। हम इस बार भी ऐसा ही करेंगे ।

TOPPOPULARRECENT