Thursday , June 21 2018

पाकिस्तान को फ़ी(पर) ट्रक 5 हज़ार डालर की अदाएगी मुम्किन नहीं

अमरीकी डीफ़ैंस सेक्रेटरी लियोन पनेटा ने नाटो फ़ौज के लिए पाकिस्तान के रास्ते अशिया (सामान)की हमल-ओ-नक़ल (सामान लाने लेजाने)के लिए पाकिस्तान को फ़ी(पर) ट्रक 5,000 डालर की रक़म देने का इमकान मुस्तर्द कर दिया । उन्हों ने कहाकि जिन मालीय

अमरीकी डीफ़ैंस सेक्रेटरी लियोन पनेटा ने नाटो फ़ौज के लिए पाकिस्तान के रास्ते अशिया (सामान)की हमल-ओ-नक़ल (सामान लाने लेजाने)के लिए पाकिस्तान को फ़ी(पर) ट्रक 5,000 डालर की रक़म देने का इमकान मुस्तर्द कर दिया । उन्हों ने कहाकि जिन मालीयाती चैलेंजिज़ का हमें सामना है इन हालात में इस क़दर कसीर रक़म की अदाएगी मुम्किन नहीं ।

]नाटो चोटी इजलास में शिरकत के लिए रवानगी से क़ब्ल एक इंटरव्यू में उन्हों ने ये बात बताई । एक सीनीयर ओहदेदार का कहना था कि गुज़श्ता साल नवंबर में अमरीकी फ़ोर्सिज़ की बमबारी के नतीजे में पाकिस्तानी फ़ौजीयों की हलाकत के बाद नाटो स्पलाई लाईन बंद करने से क़ब्ल पाकिस्तान को तक़रीबन 250 डालर फ़ी(पर) ट्रक मुआवज़ा अदा किया जाता था। अमरीकी हुक्काम को उम्मीद है कि ये मुआमला शायद नाटो इजलास के मौक़ा पर हल हो जाएगा।

एक सवाल पर लीवन पनेटा ने कहा कि नाटो इत्तिहाद में हर कोई समझता है कि इत्तिहादी अफ़्वाज के इनख़ला –(खाली करने)के बाद अफ़्ग़ान फ़ोर्सिज़ को सिक्योरिटी ज़िम्मेदारीयां सँभालने के काबिल बनाने के लिए काफ़ी मेहनत दरकार है। हम साज़-ओ-सामान लेकर वहां से निकल नहीं सकते। हमें तर्बीयत, तआवुन और हिदायत की सूरत में उन्हें मदद फ़राहम करने के लिए वहां अपनी मौजूदगी बरक़रार रखनी होगी ।

ताहम (फिर भी) उन्हों ने एतराफ़ किया कि मैदान-ए-जंग और इत्तिहाद दोनों महाज़ों पर मुश्किलात का सामना होगा। पनेटा ने उम्मीद ज़ाहिर की कि फ़्रांस तमाम लड़ाका फ़ौजीयों को फ़ौरी वापिस बुलाने के बावजूद आइन्दा दो से ढाई साल के लिए अफ़्ग़ानिस्तान में अपना रोल जारी रखेगा क्योंकि फ़्रांस की जानिब से फ़ौरी बुनियादों पर लड़ाका फ़ौजी वापिस बुलाने से दीगर इत्तिहादी भी फ़ौरी बुनियादों पर अपनी फ़ौज को वापिस बुलाना शुरू कर देंगे।

फ़्रांस और कैनेडा जैसे कुछ ममालिक फ़ौरी तौर पर अपनी फ़ौज वापिस बुलाना चाहते हैं ताहम (फिर भी) इस का मतलब ये नहीं है कि वो दरकार मदद फ़राहम करने की ज़िम्मेदारी क़बूल नहीं करेंगे। पनेटा ने एतराफ़ किया कि अफ़्ग़ान फ़ौज और पुलिस को फ़ंडज़ के लिए तवील मुद्दती(लांग टरम) बुनियादों पर माली इमदाद के वादों के लिए दीगर ममालिक को राज़ी करने की कोशिशों में मुश्किलात का सामना है।

TOPPOPULARRECENT