Tuesday , November 21 2017
Home / Islami Duniya / पाकिस्तान, जैश मुहम्मद के ख़िलाफ़ कार्रवाई से बाज़ रहे – सलाह उद्दीन

पाकिस्तान, जैश मुहम्मद के ख़िलाफ़ कार्रवाई से बाज़ रहे – सलाह उद्दीन

मुत्तहदा जिहाद कौंसिल के चेयरमैन सैयद सलाह उद्दीन ने हुकूमते पाकिस्तान को जैश मुहम्मद के ख़िलाफ़ क्रैक डाउन से ख़बरदार किया है। सलाह उद्दीन ने भारत के ख़िलाफ़ मुसल्लह कार्यवाईयों का आग़ाज़ अस्सी की दहाई में किया था।

मुख़्तलिफ़ कश्मीरी अस्करी ग्रुपों के इत्तिहाद मुत्तहदा जिहाद कौंसिल के सरब्राह सैयद सलाह उद्दीन ने इस्लामाबाद हुकूमत की तरफ़ से जैश मुहम्मद के ख़िलाफ़ किए गए क्रैक डाउन को खुले आम तन्क़ीद का निशाना बनाया है।

भारतीय इलाक़े पठानकोट में होने वाले हालिया हमले की ज़िम्मेदारी भी मुत्तहदा जिहाद कौंसिल ने क़ुबूल की थी लेकिन भारत ने इस हमले की ज़िम्मेदारी पाकिस्तान की कलअदम तंज़ीम जैश मुहम्मद पर आइद की थी।

सैयद सलाह उद्दीन का एक प्रैस कान्फ़्रैंस में हुकूमती क्रैक डाउन की तरफ़ इशारा करते हुए कहना था, हम ये समझने से क़ासिर हैं कि वो (हुकूमते पाकिस्तान) पाकिस्तानी मुफ़ादात के बारे में फ़िक्रमंद है या अपने दुश्मन के।

उनका मज़ीद कहना था, पाकिस्तान इस तनाज़े में कोई वकील नहीं है बल्कि इस देरीना तनाज़े का एक फ़रीक़ है। इसी वजह से पाकिस्तानी अवाम, मीडिया और हुकूमत का इस में सरपरस्त का किरदार होना चाहिए ना कि मद्दे मुक़ाबिल दुश्मन का।

TOPPOPULARRECENT