Friday , December 15 2017

पाकिस्तान ने न्यूयार्क टाईम्स रिपोर्टर को मुल्क‌ से ख़ारिज कर दिया

न्यूयार्क ईस्लामाबाद। 13 मई (पी टी आई) पाकिस्तान ने न्यूयार्क टाईम्स की ख़ातून रिपोर्टर ईस्लामाबाद ब्यूरो चीफ़ को उनकी नाक़ाबिल एतबार सरगर्मीयों के इल्ज़ामात के बाद मुल्क से ख़ारिज कर दिया। न्यूयार्क टाईम्स ईस्लामाबाद ब्यूरो सरब

न्यूयार्क ईस्लामाबाद। 13 मई (पी टी आई) पाकिस्तान ने न्यूयार्क टाईम्स की ख़ातून रिपोर्टर ईस्लामाबाद ब्यूरो चीफ़ को उनकी नाक़ाबिल एतबार सरगर्मीयों के इल्ज़ामात के बाद मुल्क से ख़ारिज कर दिया। न्यूयार्क टाईम्स ईस्लामाबाद ब्यूरो सरबराह डकलीन वालस ने अपने ट्वीटर पर लिखा है कि मुझे यहां से जाना है।

ये यक़ीन नहीं हो रहा है कि मेरे साथ ऐसा हो सकता है। उन्होंने पाकिस्तान के तारीख़ी आम इंतेख़ाबात पर अपनी आख़िरी रिपोर्ट दर्ज कराने के बाद रवानगी इख़तियार की। उन्होंने लिखा है कि पाकिस्तानी हुक्काम ने मुझे एय‌र पोर्ट पर लाकर छोड़ दिया। मेरे क़ाफ़िले में मुख़्तलिफ़ अफ़राद शामिल थे।

इन में से किसी ने भी मुझ से हाय हेलो नहीं कहा।शायद उन्हें हिदायत मिली हो। मैंने ऐसा अंदाज़ा किया कि ओहदेदारों को मेरे साथ बात करने की मुमानअत थी।वो साल से पाकिस्तान में मुक़ीम थी। उन्होंने बताया कि मुझे बताया गया कि मेरा वीज़ा मेरी नाक़ाबिल एतबार सरगर्मीयों के बाइस मंसूख़ कर दिया गया है और 72 घंटों के अंदर मुझे मुल्क छोड़ देने की हिदायत दी गई है।

39 साला ख़ातून सहाफ़ी न्यूयार्क टाईम्स के लिए जनवरी 2012 से काम कर रही थीं। उन्होंने पाकिस्तान की तशद्दुद पसंद सियासत के बारे में वसीअतर मज़ामीन लिखे थे। इस्लाम पसंदों की शोरिश पसंदी और अमेरीका के साथ पाकिस्तान के कशीदा ताल्लुक़ात के बारे में भी उन्होंने खुल कर लिखा था। अफ़्ग़ानिस्तान से पाकिस्तानी सरहदों पर होने वाले इंतेहापसंद वाक़ियात पर भी उन्होंने कई तन्क़ीद आमेज़ मज़ामीन लिखे थे।

TOPPOPULARRECENT