Wednesday , January 24 2018

पाकिस्तान ने सीरीज़ 4-1 से जीत ली, आफ़रीदी मैन आफ़ दी सीरीज़

अबुज़हबी 25 नवंबर (पी टी आई आएजनसीज़) उम्र अकमल की जारिहाना और कप्तान मिसबाह-उल-हक़ की ज़िम्मा दाराना निस्फ़ सैंचरियों की बदौलत पाकिस्तान ने पांचवें वनडे में श्रीलंका को 3 विकेट से शिकस्त देकर सीरीज़ 1 से अपने नाम करली और आलमी दर्जा बिन्

अबुज़हबी 25 नवंबर (पी टी आई आएजनसीज़) उम्र अकमल की जारिहाना और कप्तान मिसबाह-उल-हक़ की ज़िम्मा दाराना निस्फ़ सैंचरियों की बदौलत पाकिस्तान ने पांचवें वनडे में श्रीलंका को 3 विकेट से शिकस्त देकर सीरीज़ 1 से अपने नाम करली और आलमी दर्जा बिन्दी में पांचवां मुक़ाम भी मुस्तहकम करलिया।नीज़ अब पाकिस्तान को इंगलैंड के ख़िलाफ़ इमारात में ही सीरीज़ नफ़सियाती बरतरी हासिल होगी क्योंकि इंग्लिश टीम दर्जा बिन्दी में छुटे मुक़ाम पर है।

पाकिस्तान ने 47.2 ओवर में सात विकेट के नुक़्सान के बाद 219 रंज़ बनाई। उम्र ने 60 गेंदों पर आठ बाओनडरीज़ की मदद से इतने ही रंज़ स्कोर किये। सईद अजमल ने इन का साथ दिया लेकिन किसी गेंद का सामना नहीं किया। हदफ़ के तआक़ुब में पाकिस्तान को ज़्यादा हौसलाअफ़्ज़ा आग़ाज़ नहीं मिला। मुहम्मद हफ़ीज़ सिर्फ़ 14 रंज़ बना सकी। जबकि दूसरे ओपनर असद शफ़ीक़ को 26 पर मैथ्यूज़ ने एल्बी डब्लयू किया।

यूनुस ख़ान और मिसबाह ने इस मौक़ा पर मैच की ज़िम्मेदारी सँभाली और स्कोर 51 से 113 तक पहुंचाया इस मौक़ा पर पाकिस्तान की फ़तह काफ़ी आसान दिखाई देने लगी थी लेकिन जीवन मैंडस ने मुसलसल दो गेंदों पर यूनुस ख़ान 34 और शुऐब मलिक को खाता खोले बगै़र पवेलीयन लौटाकर मैच में सनसनी पैदा करदी। फिर मिसबाह ने ज़िम्मेदारी का मुज़ाहरा करते हुए 99 गेंदों पर 66 रंज़ की क़ाइदाना इन्निंग खेली और उम्र अकमल के साथ स्कोर को97 तक पहुंचा कर टीम की कामयाबी का तक़रीबन यक़ीनी बनादिया वो रीवरस सोइप खेलते हुए जीवन मैंडस की गेंद पर कैच होगई।

लेकिन अभी ड्रामा ख़तन नहीं हुआ था। 202 पर मलंगा ने चौथे मैच के हीरो शाहिद आफ़रीदी को 4 रंज़ पर शॉर्ट पिच गेंद पर संगाकारा का कैच बनादिया। सुहेल तनवीर एक रन बना कर फर्नांडो की विकेट बन गई।क़ब्लअज़ीं श्रीलंका के कप्तान दिलशान ने टॉस जीत कर बैटिंग का फ़ैसला किया मुक़र्ररा 50 ओवर्स में श्रीलंका ने 9 विकेट पर 218 रंज़ बनाई। सिर्फ 20 रंज़ पर दोनों ओपनर थरांगा और दिलशान 13 और 12 रंज़ बनाने के बाद पवेलीयन लौट गए थी जिन्हें सुहेल तनवीर और उम्र गिल ने अपना शिकार बनाया। स्कोर में 26 रंज़ के इज़ाफे़ के साथ चन्दी मिल 7 और चमारा सल्लूवा सिर्फ एक रन बना कर आउट हो गई।

चन्दी मल को सुहेल तनवीर जबकि सल्लूवा को जुनैद ख़ान ने आउट किया। इस मौक़ा पर संगाकारा और मैथ्यूज़ ने पांचवें विकेट की शराकत मैं 118 रंज़ की क़ीमती और मज़बूत शराकत से टीम कीमो क़फ़ को मुस्तहकम बनाने । संगाकारा ने 100 गेंदों पर 8 चौकों की मदद से 78 रंज़ स्कोर कई। मीतीहोज़ ने 61 रंज़ स्कोर कई। उन्हों ने 101 गेंदों का सामना किया। दो चौके और दो छक्के उन के स्कोर में शामिल थी। लिवर आर्डर में परेरा ने 25 रंज़ जारिहाना अंदाज़ में 18 गेंदों पर एक छक्के की मदद से मुकम्मल कई।

जीवन मैंडस 2, मलंगा 4 रंज़ बना कर आउट हुई। प्रसन्ना ने 23 गेंदों पर 8 रंज़ बनाए और नाट आउट रही। पाकिस्तान की जानिब से सुहेल तनवीर ने 7 ओवर्ज़ में 34 रंज़ के इव्ज़ 4 विकेट लुई, उम्र गिल ने 34, जुनैद ख़ान ने 18, सईद अजमल ने 26, शाहिद आफ़रीदी ने 10 ओवर्ज़ में 60 और मुहम्मद हफ़ीज़ ने 10 ओवर्ज़ में 29 रंज़ के इव्ज़ एक एक खिलाड़ी को आउट किया। उम्र अकमल मैन आफ़ दी मैच क़रार पाई। दरीं असना ऑल राउंडर शाहिद ख़ान आफ़रीदी को मैन आफ़ दी सीरीज़ का ऐवार्ड दिया गया।

TOPPOPULARRECENT