Wednesday , December 13 2017

पाकिस्तान बोर्ड की तवज्जा पाकिस्तान परीमईर लीग पर मर्कूज़

बंगला देश क्रिकेट टीम का दौरा‍ ए पाकिस्तान मंसूख़ होने के बाद अब पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड ने तमाम तर तवज्जा अक्तूबर में पाकिस्तान प्रीमीयर लीग पर मर्कूज़ कर ली है। अलबत्ता फ़ौरी तौर पर वर्ल्ड इलैवन को बुलाने के मंसूबा को मुस्तर्द कर

बंगला देश क्रिकेट टीम का दौरा‍ ए पाकिस्तान मंसूख़ होने के बाद अब पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड ने तमाम तर तवज्जा अक्तूबर में पाकिस्तान प्रीमीयर लीग पर मर्कूज़ कर ली है। अलबत्ता फ़ौरी तौर पर वर्ल्ड इलैवन को बुलाने के मंसूबा को मुस्तर्द कर दिया गया है।

पी पी एल के पहले साल बड़े ग़ैरमुल्की खिलाड़ियों की शमूलीयत का इम्कान नहीं है। पी सी बी ने आई सी सी की नायब सदारत के लिए मुस्तफा कमाल का नाम वापस लेने की इत्तेलात को भी क़ब्ल अज़ वक़्त क़रार दिया है। पी सी बी के चीफ़ ऑप्रेटिंग ऑफीसर सुबहान अहमद ने बताया कि फ़िलहाल दौरे की मंसूख़ी के बाद पैदा होने वाली सूरत-ए-हाल का जायज़ा ले रहे हैं, फ़िलहाल इस बात का जायज़ा ले रहे हैं कि बंगला देश बोर्ड ने ये फ़ैसला किस बुनियाद पर किया बंगला देश बोर्ड के सदर मुस्तफा कमाल की आई सी सी की नायब सदारत के लिए नामज़दगी वापस लेने के हवाले से सुबहान अहमद ने कहा कि मीडीया में ये बातें आरही हैं कि हम उन के नाम से दस्तबरदार होगए हैं।

फ़ौरी तौर पर इस बारे में ग़ौर नहीं किया गया। सोच समझ कर मुस्तक़बिल की हिक्मत-ए-अमली बनाएंगे। सुबहान अहमद ने कहा कि बंगला देशी दौरे की मंसूख़ी के बाद फ़िलहाल किसी और टीम को पाकिस्तान बुलाने की मंसूबा बंदी नहीं कर रहे हैं, अब हमारी तमाम तर तवज्जा पाकिस्तान प्रीमीयर लीग के कामयाब और शानदार इनइक़ाद पर मर्कूज़ है हमें अभी तक चंद कंपनीयों ने प्रेजेंटेशन दे दी है और कुछ और कंपनीयां प्रेजेंटेशन देंगे।

इन तमाम का ख़्याल है कि पहले साल बड़े और मशहूर ग़ैरमुल्की खिलाड़ी नहीं आयेंगे अलबत्ता ग़ैरमुल्की खिलाड़ियों को ज़रूर बुलाने में कामयाब हो जाएंगे। पाकिस्तान प्रीमीयर लीग का ख़ाका तैयार है चंद मज़ीद कंपनीयों से प्रेजेंटेशन लेकर फ़ैसला करेंगे कि किस को पार्टनर बना कर इस मंसूबे को मुकम्मल करेंगे।

उन्होंने कहा कि वर्ल्ड इलैवन पा लेशिंग को बुलाने के मंसूबे फ़िलहाल इलतिवा का शिकार हैं

TOPPOPULARRECENT