Wednesday , November 22 2017
Home / Islami Duniya / पाकिस्तान में अफ़्ग़ानी मुहाजिरीन यूरोप का रख कर सकते हैं

पाकिस्तान में अफ़्ग़ानी मुहाजिरीन यूरोप का रख कर सकते हैं

अफ़्ग़ानिस्तान में बदअमनी के सबब कई मिलियन अफ़्ग़ान मुहाजिरीन ने पाकिस्तान में पनाह ले रखी है। पाकिस्तान में मौजूद इन अफ़्ग़ान मुहाजिरीन की ताज़ा सूरते हाल के हवाले से डी डब्लयू ने पाकिस्तान में UNHCR के मुक़ामी सरब्राह से ख़ुसूसी गुफ़्तगु की है।

डी डब्लयू: यूरोप में मुहाजिरीन के बोहरान के सबब अक़वामे मुत्तहिदा के हाई कमीशन बराए मुहाजिरीन समेत दीगर इमदादी एजेंसीयों को फंड्स की कमी का सामना है। इस सूरते हाल से पाकिस्तान में इमदादी सरगर्मीयां किस तरह मुतास्सिर हो रही हैं और बिल ख़सूस वहां मौजूद अफ़्ग़ान मुहाजिरीन के लिए जारी प्रोग्रामों पर किया असरात मुरत्तिब हो रहे हैं?

ये सूरते हाल वाक़ई संगीन है। इस वक़्त दुनिया के मुतअद्दिद हिस्सों में बोहरान जारी हैं जिनके हल के लिए इन्सानी बुनियादों पर फ़ौरी इमदाद की ज़रूरत है। पाकिस्तान में रजिस्टर्ड अफ़्ग़ान मुहाजिरीन की तादाद 1.6 मिलियन है, जो दुनिया के किसी भी मुल्क में तवील अर्से के लिए क़ियाम करने वाली मुहाजिरीन की सबसे बड़ी तादाद है।

एक ऐसे वक़्त जब एक इदारा इन्सानी बुनियादों पर इमदाद और मुहाजिरीन के तहफ़्फ़ुज़ के अपने मक़शद को पूरा करने और साथ साथ तवील अर्से के लिए क़ियाम करने वाले मुहाजिरीन से मुंसलिक मसाइल का हल तलाश करने की कोशिश में हो, फंड्स की संगीन कमी काफ़ी चैलेंजिंग साबित होती है।

TOPPOPULARRECENT