Saturday , December 16 2017

पाकिस्तान में तैय्यारा हादसा 127 हलाक

पाकिस्तान में आज रावलपिंडी के करीब एक मुसाफ़िर बर्दार तैय्यारा हादसा का शिकार होकर रिहायशी इलाक़ा में गिर पड़ा । उस वक़्त तय्यारा में 127 मुसाफिरैन सवार थे और अंदेशे ज़ाहिर किए गए हैं कि हादसा में तमाम मुसाफिरैन हलाक हो गए हैं। कहा गया

पाकिस्तान में आज रावलपिंडी के करीब एक मुसाफ़िर बर्दार तैय्यारा हादसा का शिकार होकर रिहायशी इलाक़ा में गिर पड़ा । उस वक़्त तय्यारा में 127 मुसाफिरैन सवार थे और अंदेशे ज़ाहिर किए गए हैं कि हादसा में तमाम मुसाफिरैन हलाक हो गए हैं। कहा गया है कि ये तैय्यारा कराँची से ईस्लामाबाद जा रहा था कि रास्ता में हादसा का शिकार हो गया ।

तैय्यारा ने ख़राब मौसम की वजह से इमरजेंसी लैंडिंग की कोशिश की थी लेकिन वो अचानक हादसा का शिकार होकर रावलपिंडी के करीब बहुरिया टाउन में रिहायशी इलाक़ा में गिर पड़ा । उस वक़्त तैय्यारा में जुमला 127 अफ़राद सवार थे जिन में 118 मुसाफिरैन और माबक़ी अमला के अरकान शामिल थे । ये बोइंग 737 तैय्यारा था । कराँची से ईस्लामाबाद जाते हुए हादसा का शिकार होकर रिहायशी इलाक़ा में गिर पड़ा ।

तैय्यारा शाम पाँच बजे कराँची से ईस्लामाबाद के लिए रवाना हुआ था और ईस्लामाबाद से महिज़ पाँच किलो मीटर के फैसले पर वो हादसा का शिकार हो गया । हादसा की वजह से होने वाली अम्वात के इलावा तैय्यारा के रिहायशी इलाक़ा में गिरने के नतीजा में वहां 40 मकानात को भी आग लग गई है ।

दीगर इमारतों में भी आग लगने की इत्तेलात ( खबर) मिली हैं जिस पर अभी क़ाबू नहीं पाया जा सका है । पाकिस्तान वज़ारत-ए-दिफ़ा की जानिब से इस हादसा की तस्दीक़ कर दी गई है । हादसे के मुक़ाम पर अब भी कई जगह आग लगी हुई है और तैय्यारे का मलबा दूर दूर तक बिखरा हुआ है, सिविल और फ़ौजी इम्दादी टीमें हादसे के मुक़ाम पर पहुंच गई हैं जबकि रावलपिंडी और ईस्लामाबाद के अस्पतालों में इमरजेंसी नाफ़िज़ कर दी गई है।

ज़राए के मुताबिक़ कंट्रोल टावर से तैय्यारे को लैंडिंग के लिए क्लीयर कर दिया गया था ताहम मौसम की ख़राबी के बाइस तैय्यारा हादसे का शिकार हो गया। वज़ीर-ए-दिफ़ा ने डायरेक्टर जनरल सिविल एवीएशन को रावलपिंडी में तैय्यारा हादसे की तहक़ीक़ात का हुक्म दे दिया।

TOPPOPULARRECENT