Monday , September 24 2018

पाकिस्तान में दहश्तगर्द हमले 17 अफ़राद हलाक , कई ज़ख़मी

लौरा लाइ २३ नवंबर (पी टी आई ) चमा लिंग के इलाक़े में शरपसंदों और फ़ौज के दरमयान झड़प में6 फ़ौजी हलाक हो गयॆ। फ़ौज के ज़राए के बमूजब 8 फ़ौजी ज़ख़मी भी हुए । लौरा लाई के इलाक़े मख़तर के क़रीब बुहलूल कैंप में फ़ौज पर अश्रार ने हमला किया जिस में मेजर आमि

लौरा लाइ २३ नवंबर (पी टी आई ) चमा लिंग के इलाक़े में शरपसंदों और फ़ौज के दरमयान झड़प में6 फ़ौजी हलाक हो गयॆ। फ़ौज के ज़राए के बमूजब 8 फ़ौजी ज़ख़मी भी हुए । लौरा लाई के इलाक़े मख़तर के क़रीब बुहलूल कैंप में फ़ौज पर अश्रार ने हमला किया जिस में मेजर आमिर हलाक और चार फ़ौजी ज़ख़मी हो गयॆ।

एक और हमले में मज़ीद फ़ौजी हलाक हुए । 7 अस्करीयत पसंदों की हलाकत की भी इत्तिला मिली है लेकिन सरकारी ज़राए से इस की तौसीक़ नहीं होसकी।डेरा बुगटी में एक वयान पर जिस में एक चीनी इंजीनीयर्ज़ सफ़र कररहे थे हमला किया गया जिस में 5अफ़राद हलाक और 11ज़ख़मी हो गयॆ, ताहम चीनी इंजीनीयर्ज़ महफ़ूज़ रहे ।

ज़ख़मीयों को दवाखाने में शरीक करदिया गया है । मरदान के इलाक़े शाह डंड बाबा मैं गर्वनमैंट गर्लस् हाई स्कूल के बाहर धमाके के नतीजे में एक पुलिस मुलाज़िम हलाक और 8अफ़राद ज़ख़मी हो गई। कचरे के ढेर में इस वक़्त ज़ोरदार धमाका हुआ जब धमाका ख़ेज़ माद्दा की इत्तिला पर पुलिस वहां पहूँची थी ।

एक पुलिस मुलाज़िम बरसर मौक़ा हलाक और 8 अफ़राद बिशमोल राहगीर ज़ख़मी हो गए जिन्हें क़रीबी अस्पताल में दाख़िल कर दिया गया । ईस्लामाबाद के इलाक़ा शुक्र पुड़ीयां से एक खुदकुश धमाके वाली जैकेट मिली । पुलिस के मुताबिक़ सयान्ती मुलाज़मीन ने एक मशकूक शख़्स का तआक़ुब किया तो वो ये जैकेट उतार कर भाग गया।

पुलिस के मुताबिक़ शाहराह कश्मीर पर हस्सास इदारे के सदर दफ़्तर के सामने वाले इलाक़ा में सयान्ती मुलाज़मीन ने एक मशकूक शख़्स को देखा, बाद में वो शुक्र पुड़ीयां के दरख़्तों में भाग गया, पुलिस को बुलाकर इलाक़े की तलाशी ली गई तो ख़ुदकुश हमले में इस्तिमाल होने वाली एक जैकेट और कुछ दीगर सामान मिला, जैकेट में मौजूद धमाका ख़ेज़ मवाद को नाकारा बनाकर इलाक़ा की मज़ीद तलाशी भी ली जा रही है।

TOPPOPULARRECENT