Sunday , September 23 2018

पाकिस्तान में दो बड़े तय्यारा हादिसे टल गए

पाकिस्तान इंटरनैशनल एयर लाईन्ज़ की एक परवाज़ लाहौर एयरपोर्ट पर रन वे से हट जाने की बिना पर हादिसा का शिकार हो गई और इस की बिना पर सिर्फ चंद अफ़राद को मामूली ज़ख़म आए, जब कि मुसाफ़िरों की बड़ी तादाद बाल बाल बच गई। एक और नाख़ुशगवार वा

पाकिस्तान इंटरनैशनल एयर लाईन्ज़ की एक परवाज़ लाहौर एयरपोर्ट पर रन वे से हट जाने की बिना पर हादिसा का शिकार हो गई और इस की बिना पर सिर्फ चंद अफ़राद को मामूली ज़ख़म आए, जब कि मुसाफ़िरों की बड़ी तादाद बाल बाल बच गई। एक और नाख़ुशगवार वाक़िया में एक तय्यारा को कोइटा में एमरजैंसी लैंडिंग करनी पड़ी।

ये वाक़िया लाहौर एयरपोर्ट के वाक़िया से ज़्यादा संगीन था।तय्यारा को बड़े पैमाने पर नुक़्सान पहुंचा, क्योंकि वो एमरजैंसी लैंडिंग के वक़्त नाख़ुशगवार मौसम की वजह से एक पहलू पर झुक कर रुक गया था।

ओहदा दारों के बमूजब इस में 196 अफ़राद सवार थे, जिन का महफ़ूज़ अंदाज़ में तख़लिया करवा दिया गया, सिर्फ़ चंद अफ़राद को मामूली ज़ख़म आए। पी आई ए के इनजीनयरस ने तय्यारा की मुरम्मत का काम शुरू करदिया है और तमाम मुसाफ़िरीन को बज़रीया तय्यारा लाहौर रवाना किया जा रहा है।

मुबय्यना तौर पर तय्यारा में तकनीकी ख़राबी पैदा हो गई थी, जब कि वो कुवैत से लाहौर परवाज़ कर रहा था। मुसाफ़िर और अरकान अमला महफ़ूज़ हैं। पाकिस्तान की क़ौमी एयरलाईनज़ को रक़म की क़िल्लत का सामना है,

जिस की वजह से गुज़श्ता चंद बरसों से कई मसाइल पैदा हो रहे हैं, जिन में परवाज़ों में ताख़ीर और उन का मंसूख़ कर देना भी शामिल है। इलावा अज़ीं तय्यारों की मुनासिब देख भाल भी मुश्किल हो गई है।

TOPPOPULARRECENT