Tuesday , December 19 2017

पाकिस्तान में नंबर वन बनने की सलाहियत मौजूद : मुहसिन ख़ान

दुबई, ३१ जनवरी (ए एफ पी) पाकिस्तानी क्रिकेट टीम के कोच मुहसिन ख़ान का कहना है कि पाकिस्तान में दुनिया की बेहतरीन टीम बनने की सलाहीयत मौजूद् है और हमारा हदफ़ यही होना चाहीए कि उसे टेस्ट और वंडे की बेहतरीन टीमों में लाते हुए बिलआख़िर नंब

दुबई, ३१ जनवरी (ए एफ पी) पाकिस्तानी क्रिकेट टीम के कोच मुहसिन ख़ान का कहना है कि पाकिस्तान में दुनिया की बेहतरीन टीम बनने की सलाहीयत मौजूद् है और हमारा हदफ़ यही होना चाहीए कि उसे टेस्ट और वंडे की बेहतरीन टीमों में लाते हुए बिलआख़िर नंबर एक टीम बनाया जाय।

मुहसिन ख़ान जिन्हें वक़ार यूनुस के इस्तीफ़े के बाद पाकिस्तानी क्रिकेट टीम का उबूरी कोच बनाया गया है इस बारे में कोई बात नहीं करना चाहते कि इस शानदार कारकर्दगी के बावजूद उन्हें कोच के ओहदा से हटा कर डेव वाटमोर या किसी दूसरे ग़ैर मुल्की को क्यों कोच बनाया जा रहा है? उन्हों ने कहा कि इन की ख़िदमात हमेशा पाकिस्तान के लिए हैं और वो आज जो कुछ भी हैं पाकिस्तान की वजह से हैं।

मुहसिन ख़ान ने कहा कि जब वो कोच बने थे तो उन्हें इस टीम की सलाहीयतों का अंदाज़ा था क्योंकि चीफ़ सेलेक्टर की हैसियत से उन्होंने ही अज़हर अली और असद शफ़ीक़ जैसे बासलाहीयत खिलाड़ियों को टीम में शामिल किया था और इस वक़्त लोगों ने उन पर तन्क़ीद की थी लेकिन उन्हें मालूम था कि ये खिलाड़ी मुश्किल सूरत-ए-हाल में अच्छी कारकर्दगी दिखाने की सलाहियत रखते हैं।

उन्होंने कहा कि कोच बनने के बाद उन की अव्वलीन तर्जीह टीम को ज़हनी और जिस्मानी तौर पर मज़बूत बनाना था और आज टीम की मुस्तक़िल मिज़ाज कारकर्दगी इस का सबूत है। मुहसिन ख़ान ने कहा कि जब पाकिस्तानी टीम ने गुज़श्ता साल मैचेज़ जीते तो कहा गया कि वो कमज़ोर टीमों केख़िलाफ़ कामयाबियां हासिल कर रही है लेकिन इंगलैंड जैसी बड़ी टीम के ख़िलाफ़ उस की जीत से पता चलता है कि इस में बड़ी टीमों को भी शिकस्त देने की सलाहियत मौजूद है।

उन्होंने कहा कि कोच की हैसियत से उन की ज़िम्मेदारी खिलाड़ियों के हुनर को बेहतर बनाना, कप्तान के साथ गेम प्लान बनाना और खिलाड़ियों में ज़िम्मेदारी का एहसास पैदा करना है। उन्हें ख़ुशी है कि हर एक ने ये ज़िम्मेदारी बख़ूबी निभाई है। मुहसिन ने मिसबाह की तारीफ़ करते हुए कहा कि वो एक समझदार कप्तान हैं, कोच की इज़्ज़त करते हैं और बाहमी मश्वरों से काम करते हैं।

TOPPOPULARRECENT