Thursday , December 14 2017

पाकिस्तान में नए वुज़रा को क़लमदानों की तफ़वीज़

ईस्लामाबाद 9 जून ( पी टी आई ) पाकिस्तान की नई हुकूमत के वज़ीर दाख़िला चौधरी निसार अली ख़ां को मुल्क के क़ानून-ओ-ज़वाबित मसाइल और तालिबान शोरिश पसंदी से निमटने की ज़िम्मेदारी तफ़वीज़ की गई है जबकि वज़ीर तवानाई ख़्वाजा आसिफ़ को बर्क़

ईस्लामाबाद 9 जून ( पी टी आई ) पाकिस्तान की नई हुकूमत के वज़ीर दाख़िला चौधरी निसार अली ख़ां को मुल्क के क़ानून-ओ-ज़वाबित मसाइल और तालिबान शोरिश पसंदी से निमटने की ज़िम्मेदारी तफ़वीज़ की गई है जबकि वज़ीर तवानाई ख़्वाजा आसिफ़ को बर्क़ी बोहरान पर क़ाबू पाने और उसे दूर करने की ज़िम्मेदार सौंपी गई है।

चौधरी निसार अली ख़ान को पाकिस्तानी अफ़्वाज से करीब तर तसव्वुर किया जाता है और रावलपिंडी सेताल्लुक़ रखने वाले मिस्टर ख़ान को सयासी तौर पर भी एक अहम शख़्स से ताबीर किया जाता है।

वज़ीर-ए-आज़म नवाज़ शरीफ़ की काबीना के 25 वुज़रा की हलफ़ बर्दारी की तक़रीब के बाद मिस्टर ख़ान को विज़ारत-ए-दाख़िला का क़लमदान सौंपा गया । एक उसे बोहरानी वक़्त में जब पाकिस्तान के कई शहरों में 20-20 घंटों का बर्क़ी इन्क़िता है,उस सूरत-ए-हाल में मिस्टर आसिफ़ को तवानाई और पानी का क़लमदान सौंपा गया है ।

TOPPOPULARRECENT