Saturday , December 16 2017

पाकिस्तान में वाइस आफ़ अमेरीका के सहाफ़ी को मस्जिद में गोली मार दी गई

ईस्लामाबाद, १८ जनवरी (पी टी आई ) वाइस आफ़ अमेरीका के लिए ख़िदमात अंजाम देने वाले एक सहाफ़ी को शुमाल मग़रिबी पाकिस्तान ने नामालूम बंदूक़ बर्दारों ने गोली मारकर हलाक कर दिया । मुकर्रम ख़ां आतिफ़ पर पेशावर से तकरीबन 35 किलो मीटर दूर शब क़दर टाउ

ईस्लामाबाद, १८ जनवरी (पी टी आई ) वाइस आफ़ अमेरीका के लिए ख़िदमात अंजाम देने वाले एक सहाफ़ी को शुमाल मग़रिबी पाकिस्तान ने नामालूम बंदूक़ बर्दारों ने गोली मारकर हलाक कर दिया । मुकर्रम ख़ां आतिफ़ पर पेशावर से तकरीबन 35 किलो मीटर दूर शब क़दर टाउन में वाक़्य मकान के करीब मस्जिद में हमला किया गया ।

दो बंदूक़ बर्दार मोटर सायक़ल पर नमाज़ इशा के दौरान मस्जिद पहुंचे, इन में से एक अंदर दाख़िल हुआ और आतिफ़ के सर पर गोली मारकर राह फ़रार इख़तेयार की ।पुलिस ने बताया कि आतिफ़ को शदीद ज़ख्मी हालत में करीबी हॉस्पिटल ले जाया गया जहां वो जांबर ना हो सका।

आतिफ़ के दोस्तों ने वाइस आफ़ अमेरीका को बताया कि दहश्तगर्द गुज़श्ता चंद दिनों से उसे धमकियां दे रहे थे। इसी वजह से आतिफ़ और इस के अरकान ख़ानदान को मुहम्मद एजेंसी इलाक़ा में वाक़्य ज़ाती मकान से शब क़दर इलाक़ा में मुंतक़िल होना पड़ा।

बताया जाता है कि आतिफ़ को अमेरीकी तंज़ीम के लिए काम करने पर पाकिस्तानी तालिबान ने बरसर-ए-आम धमकियां दी थीं।

TOPPOPULARRECENT