Thursday , December 14 2017

पाकिस्तान में हिन्दुओं और सिखों के हालात पर तशवीश

नई दिल्ली, १३ दिसम्बर (पी टी आई) राज्य सभा में अरकान ने पार्टी वाबस्तगी से बालातर होकर आज पाकिस्तान में ग़ैर महफ़ूज़ हिन्दुओं और सिखों की ख़ौफ़ के साय तले ज़िंदगी गुज़ारने पर ईज़हार-ए-तशवीश करते हुए हुकूमत से मुतालिबा किया कि वो पाकिस्ता

नई दिल्ली, १३ दिसम्बर (पी टी आई) राज्य सभा में अरकान ने पार्टी वाबस्तगी से बालातर होकर आज पाकिस्तान में ग़ैर महफ़ूज़ हिन्दुओं और सिखों की ख़ौफ़ के साय तले ज़िंदगी गुज़ारने पर ईज़हार-ए-तशवीश करते हुए हुकूमत से मुतालिबा किया कि वो पाकिस्तान से बातचीत करें।

चंद अरकान चाहते थे कि हुकूमत ये मसला अक़वाम-ए-मुत्तहिदा जैसे बैन-उल-अक़वामी फोरमों पर पेश करें। बी जे पी रुकन अवीनाश राय खन्ना ने ये मसला उठाते हुए कहा कि पाकिस्तान में अक़ल्लीयतों पर मज़ालिम और बाअज़ हिन्दुओं की हलाकतें तशवीश का बाइस हैं।

उन्हों ने कहा कि पाकिस्तान के इंसानी हुक़ूक़ कमीशन ने रिपोर्ट में अक़ल्लीयतों पर बिशमोल हिन्दुओं, सिखों और ईसाईयों पर ऐसे मज़ालिम की निशानदेही की है जिन की जान-ओ-माल पाकिस्तान में महफ़ूज़ नहीं हैं।

बी जे पी अरकान ने कहा कि पाकिस्तान के कई हिन्दू ख़ानदान अमृतसर, जालंधर, राज पूरा और खन्ना में कुछ अर्सा से आरिज़ी तौर पर मुक़ीम हैं, अपने वतन वापिस होने से इनकार कररहे हैं हालाँकि उन के वीज़ों की मुद्दत ख़तन होचुकी है। वो हिंदूस्तानी शहरीयत चाहते हैं।

TOPPOPULARRECENT