Friday , December 15 2017

पाकिस्तान में 5,000 किलोग्राम धमाको माद्दा ज़ब्त

कराची

कराची

पाकिस्तानी सिक्योंरिटी फोर्सेस ने सूबा बलुचिस्तान में 5,000 किलोग्राम धमाको माद्दों से लदे हुए एक ट्रक को ज़ब्त करलिया है। एक सुबाई वज़ीर ने आज ये बात बताई। सूबा बलुचिस्तान के वज़ीरे दाख़िला सरफ़राज़ बुगटी ने कहा कि सिक्योंरिटी फोर्सेस ने सुबाई दार-उल-हकूमत क्वेटा के करीब उस ट्रक को रोका और इसे ज़ब्त करलिया गया।

मिस्टर बुगटी ने बताया कि क़बाइली इलाक़े में फ़ौजी कार्यवाईयों के बाद इस सूबा में दाख़िल होना चाहते थे। फ़ौजी कार्रवाई में अब तक 1200 दहशतगर्द हलाक होगए हैं। उन्होंने कहा कि हमारी अफ़्वाज और सिक्योंरिटी-ओ-इंटेलिजेंस एजेंसियों ने सूबा बलुचिस्तान में हथियार स्मगल करने की नापाक कोशिश को नाकाम बनादिया है।

उन्होंने इन इद्दिआ जात को मुस्तरद करदिया कि दौलते इस्लामिया ( दाइश ) का इस सूबा में वजूद है और इसी के लिए हथियार स्मगल किए जा रहे थे। उन्होंने कहा कि सिक्योंरिटी फोर्सेस ने क्वेटा में मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर किए गए धावों और कार्यवाईयों में भारी मिक़दार में असलाह और हथियार वगैरह भी ज़ब्त करलिए हैं।

उन्होंने कहा कि धावों में ज़ब्त किए गए हथियारों में ज़मीनी सुरंग असरी धमाको माद्दे मोर्टार बम एके 47 राइफलें और असलाह वगैरह ज़ब्त हैं।

TOPPOPULARRECENT