पाकिस्तान मेमो कमीशन की एजाज़ को वीज़ा और सयानत फ़राहम करने की हिदायत

पाकिस्तान मेमो कमीशन की एजाज़ को वीज़ा और सयानत फ़राहम करने की हिदायत

ईस्लामाबाद । 10 जनवरी (पी टी आई) पाकिस्तान के एक अदालती कमीशन ने जो मुरासला स्कैंडल की तहक़ीक़ात कररहा है, आज हुकूमत को हिदायत दी कि पाकिस्तानी नज़ाद अमरीकी ताजिर मंसूर एजाज़ को वीज़ा जारी किया जाय, ताकि वो पाकिस्तान आकर कमीशन के इ

ईस्लामाबाद । 10 जनवरी (पी टी आई) पाकिस्तान के एक अदालती कमीशन ने जो मुरासला स्कैंडल की तहक़ीक़ात कररहा है, आज हुकूमत को हिदायत दी कि पाकिस्तानी नज़ाद अमरीकी ताजिर मंसूर एजाज़ को वीज़ा जारी किया जाय, ताकि वो पाकिस्तान आकर कमीशन के इजलास पर पेश होसके। 3 जजस पर मुश्तमिल कमीशन सुप्रीम कोर्ट पाकिस्तान ने तशकील दिया है, जो मुबय्यना मुरासला के बारे में तहक़ीक़ात कररहा है।

कमीशन ने ओहदेदारों को मंसूर एजाज़ के पाकिस्तान पहुंचने पर उसे तहफ़्फ़ुज़ फ़राहम करने की भी हिदायत दी है। साबिक़ पाकिस्तानी सफ़ीर बराए अमरीका हुसैन हक़्क़ानी को भी तहफ़्फ़ुज़ फ़राहम करने की हिदायत दी गई है, जो मंसूर एजाज़ के खु़फ़ीया मुरासला के बरसर-ए-आम अफ़शा-के बाद मुस्ताफ़ी होचुके हैं। कमीशन के सदर बलोचिस्तान हाइकोर्ट के चीफ़ जस्टिस क़ाज़ी फ़ैज़ ईसा ने ईस्लामाबाद हाइकोर्ट में मुनाक़िदा एक इजलास के दौरान ये हिदायात जारी कीं।

उन्हों ने कहा कि हर इदारा कमीशन को जवाब देह है। उन्हों ने अटार्नी जनरल अनवार उल-हक़ को हिदायत दी कि मंसूर एजाज़ को तहफ़्फ़ुज़ फ़राहमकिया जाय। हक़्क़ानी के मुशीर क़ानूनी ज़ाहिद बुख़ारी ना इद्दिआ किया कि एजाज़ जिस नेमुबय्यना तौर पर मुतनाज़ा मुरासला हक़्क़ानी ईमा पर साबिक़ सरबराह फ़ौज अमरीका के हवाले किया था। पाकिस्तान आने से बचने केलिए बहाने बना रहा है।

Top Stories