Wednesday , December 13 2017

पाकिस्तान-श्रीलंका आज से टेस्ट सीरीज़ शुरु

मुत्तहदा अरब इमारात में आज‌ पाकिस्तान और श्रीलंका के बीच‌ तीन टेस्ट मुक़ाबले सीरीज़ का आग़ाज़ होरहा है और सीरीज़ में श्रीलंका को मात देने के लिए पाकिस्तान आफ़ स्पिनर सईद अजमल की क़ियादत में पाकिस्तान अपने मज़बूत बौलिंग शोबा पर इन्हिसा

मुत्तहदा अरब इमारात में आज‌ पाकिस्तान और श्रीलंका के बीच‌ तीन टेस्ट मुक़ाबले सीरीज़ का आग़ाज़ होरहा है और सीरीज़ में श्रीलंका को मात देने के लिए पाकिस्तान आफ़ स्पिनर सईद अजमल की क़ियादत में पाकिस्तान अपने मज़बूत बौलिंग शोबा पर इन्हिसार(निर्भर) करेगा।

अक्तूबर में आलमी नंबर एक टीम जुनूबी अफ़्रीक़ा के ख़िलाफ़ यू ए ई में टेस्ट सीरीज़ 1-1 से ड्रा करने वाले पाकिस्तानी कप्तान मिसबाह ने कहा है कि टीम को हर दिन ख़ुद को बेहतर बनाना होता है। श्रीलंका के ख़िलाफ़ टेस्ट मैच बिल्कुल मुख़्तलिफ़ नौईयत के मुक़ाबले होंगे लिहाज़ा हमें बुनियादी चीज़ों पर अमल करना होगा क्योंकि कुमारा संगाकारा और महेला जैवरधने जैसे खिलाड़ियों की वजह से मेहमान टीम एक ख़तरनाक हरीफ़ है।

पाकिस्तान की बैटिंग शोबा अक्सर-ओ-बेशतर मजबूत‌ कारकर्दगी दिखाने में नाकाम रहता है। लेकिन तीन सेंचुरियों की मदद से हालिया वन्डे सीरीज़ में फ़ार्म में वापिस आने वाले मुहम्मद हफ़ीज़,तजुर्बाकार यूनुस ख़ान और मिसबाह पाकिस्तानी बैटिंग के लिए कलीदी खिलाड़ी साबित होंगे।

मिसबाह ने मज़ीद कहा है कि टेस्ट सीरीज़ में सख़्त मुक़ाबले की उम्मीद‌ है ताहम पाकिस्तान को बौलिंग के शोबे में मामूली बरतरी हासिल है। मिसबाह का कहना है कि हमारा बौलिंग शोबा निसबतन बेहतर है। इस सीरीज़ की एक और ख़ास बात ये है कि पाकिस्तान और श्रीलंका के कोच डेव वाटमोर और ग्राहम फ़ोर्ड इस के बाद अपने ओहदों से सबकदोश हो जाऐंगे।

वाटमोर की निगरानी में पाकिस्तान अब तक एक भी टेस्ट सीरीज़ जीनते में कामयाब नहीं हो सका। दूसरी जानिब श्रीलंका के कप्तान एंजलो मैथ्यूस ने कहा है कि उनकी टीम सख़्त मुक़ाबला करेगी। उनका कहना है कि महेला जय वर्ध‌ने और बाएं हाथ के स्पिनर रंगाना हेराथ की वापसी से हमारी टीम मज़बूत हुई है।

पाकिस्तान के पास मज़बूत बौलिंग शोबा है लेकिन हमारे बैटस्मैन उनका मुक़ाबला करने के लिए तैयार हैं। सीरीज़ में 3-0 से कामयाब होने की सूरत में भी पांचवें नंबर पर मौजूद पाकिस्तान अपनी आलमी दर्जा बंदी में बेहतरी नहीं ला सकेगा, लेकिन अगर छटे नंबर पर श्रीलंका इस सीरीज़ में 2-0 या इस से बेहतर नताइज दिखाता है तो वो हरीफ़ टीम की जगह छीन सकता है।

TOPPOPULARRECENT