Monday , December 18 2017

पाकिस्तान से इगोर अस्करीयत पसंदों का सफ़ाया कर दिया गया है

पाकिस्तान ने अपनी सरज़मीन पर से इगोर अस्करीयत पसंदों को मुकम्मल तौर पर ख़त्म करने का दावा किया है। पाकिस्तानी वज़ीरे दिफ़ा ने ये दावा चीनी दारुल हुकूमत बीजिंग में किया।

ख़्वाजा आसिफ़ ने बीजिंग में रिपोर्टर्स के साथ गुफ़्तगु करते हुए कहा कि इगोर शिद्दत पसंदों के ग्रुप मशरिक़ी तुर्कमानिस्तान इस्लामी तहरीक (ETIM) का कोई भी रुक्न अब पाकिस्तानी सरज़मीन पर मौजूद नहीं क्योंकि हुकूमती अस्करी ऑप्रेशन के ज़रीए इन अस्करीयत पसंदों को ख़त्म कर दिया गया है। उनका ये भी कहना था कि कड़ी निगरानी की गई है कि कहीं ये अस्करीयत पसंद दोबारा पाकिस्तानी इलाक़ों में अपने अड्डे क़ायम ना कर लें।

बीजिंग में जारी एक सिक्यूरिटी फ़ोरम के हल्क़े में पाकिस्तानी वज़ीरे दिफ़ा ख़्वाजा मुहम्मद आसिफ़ ने ज़राए इबलाग़ के नमाइदों के साथ मुलाक़ात में कहा कि उन्हें यक़ीन है कि पाकिस्तान से तक़रीबन सभी इगोर अस्करीयत पसंदों का सफ़ाया किया जा चुका है और वो ख़्याल करते हैं कि एक इंतिहाई क़लील तादाद क़बाइली इलाक़ों में छिपी हो सकती है लेकिन वो भी पूरी तरह मफ़लूज ख़्याल की जाती है। आसिफ़ ने वाज़ेह अंदाज़ में कहा कि इन के इलावा सिंकियांग की ETIM के अस्करीयत पसंद पाकिस्तान में कहीं नहीं हैं।

TOPPOPULARRECENT