Monday , November 20 2017
Home / Islami Duniya / पाकिस्तान: ज़लज़ला मुतास्सिरीन के लिए माली इमदाद का ऐलान

पाकिस्तान: ज़लज़ला मुतास्सिरीन के लिए माली इमदाद का ऐलान

हलाक शुदगान के अरक़ाने खानदान को फी कस छः लाख रुपये, शदीद ज़ख़्मीयों के लिए फी कस एक लाख जबकि माज़ूर होने वालों के लिए फी कस दो लाख रुपये इमदाद का ऐलान किया गया है। इसी तरह घरों की मुरम्मत के लिए भी रक़म फ़राहम की जाएगी।

पाकिस्तानी वज़ीरे आज़म नवाज़ शरीफ़ ने मुल्क में आने वाले हालिया ज़लज़ले के मुतास्सिरीन के लिए इमदादी पैकेज का ऐलान किया है। बुध को गवर्नर हाऊस पिशावर में ज़लज़ले के नुक़्सानात का जायज़ा लेने के लिए मुनाक़िदा इजलास के सरब्राही के बाद वज़ीरे आज़म नवाज़ शरीफ़ ने हलाक शुदगान के अरक़ाने खानदान के लिए छः लाख रुपये फी कस इमदाद का ऐलान किया।

उन्होंने ज़लज़ले में ज़ख़्मी होने वालों के लिए एक लाख रुपये जबकि माज़ूर होने वालों के लिए दो लाख रुपये फी कस इमदाद का ऐलान भी किया। वज़ीरे आज़म ने कहा कि कि मुकम्मल तबाह होने वाले घरों की तामीर के लिए दो लाख जबकि जुज़वी तौर पर मुतास्सिरा घरों की मुरम्मत के लिए एक लाख रुपये इमदाद दी जाएगी।

ज़लज़ले के नुक़्सानात के हवाले से उन्होंने बताया कि ज़लज़ले से ख़ैबर पख्तूनख्वा में 208 और फ़ाटा में 29 अफ़राद लुक्मा-ए-अजल बने। उन्होंने कहा कि ज़लज़ला मुतास्सिरीन की तसदीक़ का अमल चार दिन में मुकम्मल कर लिया जाएगा जबकि मुतास्सिरीन को रक़म की फ़राहमी का अमल पीर से शुरू होगा और आइन्दा जुमेरात तक मुकम्मल कर लिया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT