Friday , December 15 2017

पाक, तालिबान अमन मुज़ाकरात में पेशरफ़त का दावा

इसलामआबाद 12 दिसमबर (पी टी आई) तहरीक तालिबान पाकिस्तान के नायब अमीर और बाजोड़ में तालिबान कमांडर मौलवी फ़क़ीर मुहम्मद ने दावा किया है कि हुकूमत के साथ अमन मुज़ाकरात में दरुस्त सिम्त में पेशरफ़्त हो रही है और हकूमत-ए-पाकिस्तान ने ख

इसलामआबाद 12 दिसमबर (पी टी आई) तहरीक तालिबान पाकिस्तान के नायब अमीर और बाजोड़ में तालिबान कमांडर मौलवी फ़क़ीर मुहम्मद ने दावा किया है कि हुकूमत के साथ अमन मुज़ाकरात में दरुस्त सिम्त में पेशरफ़्त हो रही है और हकूमत-ए-पाकिस्तान ने ख़ैर सगाली का मुज़ाहरा करते हुए हमारे 145साथीयों को रिहा किया है , नाटो के ख़िलाफ़ पाकिस्तान के जवाबी इक़दामात ख़ुश आइन्द,मुज़ाकरात की कामयाबी की सूरत में पहले बाजोड़ में अमन मुआहिदा किया जाएगा इस के बाद स्वात , महमंद, औरकज़ई कबायलीइलाक़ा और जुनूबी वज़ीरस्तान में अमन मुआहिदे किए जाएंगे। बर्तानवी ख़बररसां इदारा राईटर्ज़ को दिए हुए इंटरव्यू में मौलवी फ़क़ीर मुहम्मद ने कहा कि हमारी अपनी है फ़ौज केख़िलाफ़ लड़ने और अपने ही मलिक को तबाह करने की हमें कोई ख़ाहिश नहीं है ।

उन्हों ने कहा कि अमन मुज़ाकरात में पेशरफ़्त हुई है लेकिन इस के लिए हुकूमत को अपने मौक़िफ़में नरमी का मुज़ाहरा करना होगा और हमारे साथीयों को रिहा कर के और फ़ौजी कार्रवाई रोक कर तालिबान का एतिमाद बहाल करना होगा। मौलवी फ़क़ीर मुहम्मद ने कहा कि अमन मुआहिदे से बाजोड़ दीगर इलाक़ों के लिए मिसाली नमूना बन जाएगा। पाकिस्तान के सीनीयर सैक्योरिटी ओहदेदारों ने तालिबान के हकूमत-ए-पाकिस्तान के साथ मुज़ाकरात के दावे को बेबुनियाद क़रार देते हुए कहा है कि तालिबान के साथ कोई बातचीत नहीं हो रही और तालिबान बेबुनियाद प्रोपेगंडा कर रहे हैं। ओहदेदारों ने कहा कि तालिबान से हुकूमत कोई मुआहिदा नहीं कर रही है और मुख़्तलिफ़ इलाक़ों में जारी कार्रवाई इस बात का सबूत है कि तालिबान से फ़िलहाल अमन मुज़ाकरात के सिलसिले में कोई राबिता नहीं है ।

अफ़्ग़ानिस्तान में मुस्तहकम हुकूमत के क़ियाम के लिए कोशां अमरीका पाकिस्तानी तालिबान, खासतौर पर हक़्क़ानी नैटवर्क से बातचीत के लिए कोशिश करता रहा है । अमरीका । पाकिस्तान ताल्लुक़ात में कशीदगी पैदा होने से पहले हकूमत-ए-पाकिस्तान की इस कोशिश में शरीक थे लेकिन अब मुख़ालिफ़ होचुकी है ।

TOPPOPULARRECENT