Tuesday , December 12 2017

पाक – तालिबान अमन मुज़ाकरात सालिसों की अस्करीयत पसंदों से मुलाक़ात

हुकूमते पाकिस्तान के साथ पाकिस्तानी तालिबान की अमन बात चीत में तालिबान की नुमाइंदगी करने वाले दो सालिसों ने लाक़ानूनीयत के मर्कज़ शुमाली वज़ीरिस्तान कबायली इलाक़ा में अस्करीयत पसंदों की क़ियादत से मुलाक़ात की और उन्हें पहले मरहला क

हुकूमते पाकिस्तान के साथ पाकिस्तानी तालिबान की अमन बात चीत में तालिबान की नुमाइंदगी करने वाले दो सालिसों ने लाक़ानूनीयत के मर्कज़ शुमाली वज़ीरिस्तान कबायली इलाक़ा में अस्करीयत पसंदों की क़ियादत से मुलाक़ात की और उन्हें पहले मरहला के मुज़ाकरात की तफ़सीलात से वाक़िफ़ करवाया।

जमाते इस्लामी के क़ाइद मुहम्मद इब्राहीम और जमीयतुल ओलमाए इस्लाम समीउल हक़ ग्रुप के तर्जुमान मौलाना यूसुफ़ शाह सरकारी हेलीकाप्टर में शुमाली वज़ीरिस्तान पहुंचे।

मुक़ामी ज़राए इबलाग़ की खबरें मुतज़ाद हैं। इजलास के दौरान जो कुछ तबादले ख़्याल हुआ, उस के बारे में मुख़्तलिफ़ ज़राए इबलाग़ ने मुख़्तलिफ़ खबरें शाय और नशर की हैं।

बाअज़ गोशों का कहना है कि तालिबान ने कोई मुतालिबात पेश नहीं किए जब कि ख़बररसां टी वी चैनल्स ने ख़बर नशर की है कि तालिबान ने कैद अस्करीयत पसंदों की रिहाई और शरई क़्वानीन पर अमल आवरी बात चीत के लिए शराइत के तौर पर पेश की हैं।

इस पर पाकिस्तानी तालिबान ने भी मुसबत रद्दे अमल ज़ाहिर करते हुए अमन मुज़ाकरात के पहले दौर में शिरकत की थी। इस के दो नुमाइंदे पहले दौर की बात चीत में शामिल थे।

TOPPOPULARRECENT