Monday , December 11 2017

पाक पार्ल्यमंट का सुप्रीम कोर्ट वार्निंग पर आज हंगामी सेशन

ईस्लामाबाद । 12 जनवरी । ( पी टी आई ) पाकिस्तान के बरसर-ए-इक़तिदार मख़लूत के क़ाइदीन ने सुप्रीम कोर्ट की तरफ़ से इस वार्निंग के तनाज़ुर में पार्ल्यमंट का हंगामी सेशन कल तलब करने का फैसला किया है कि नामी गिरामी करप्शन केसों को दुबारा ख

ईस्लामाबाद । 12 जनवरी । ( पी टी आई ) पाकिस्तान के बरसर-ए-इक़तिदार मख़लूत के क़ाइदीन ने सुप्रीम कोर्ट की तरफ़ से इस वार्निंग के तनाज़ुर में पार्ल्यमंट का हंगामी सेशन कल तलब करने का फैसला किया है कि नामी गिरामी करप्शन केसों को दुबारा खोलने में नाकामी पर सदर और वज़ीर-ए-आज़म के ख़िलाफ़ कार्रवाई की जा सकती है । ये फैसला एक मीटिंग में किया गया जिस की सदारत मुशतर्का तौर पर सदर आसिफ़ अली ज़रदारी और वज़ीर-ए-आज़म यूसुफ़ रज़ा गीलानी ने कल रात देर गए क़सरे सदारत में की ।

पाकिस्तान पीपल्ज़ पार्टी ज़ेर-ए-क़ियादत बरसर-ए-इक़तिदार मख़लूत में शामिल जमातों के सरबराहों ने तजवीज़ रखी कि क़ौमी असम्बली यह पार्लीमान के इवान ज़ीरीं का इजलास हंगामी तौर पर तलब करना चाहीए ताकि ताज़ा तरीन सयासी मसाइल पर ग़ौर-ओ-ख़ौज़किया जा सके , सदारती तर्जुमान फ़र्हत उल्लाह बाबर ने ये बात कही । उन्हों ने बताया कि तमाम क़ाइदीन ने इत्तिफ़ाक़ करलिया कि क़ौमी असम्बली का सेशन जुमेरात को सहपहर 4 बजे तलब करना चाहीए ।

सदारती तर्जुमान के मुताबिक़ क़ाइदीन ने मौजूदा सयासी सूरत-ए-हाल पर बिलख़सूस ताज़ा तरीन तब्दीलियों के हवाले से तबादला ख़्याल किया।बाबर ने कहा कि क़ौमी असम्बली के सेशन से क़बल पारलीमानी जमातों का मुशतर्का इजलास पार्ल्यमंट हाउस में मुनाक़िद करते हुए क़ौमी असम्बली सेशन के दौरान इख़तियार की जाने वाली हिक्मत-ए-अमली तरतीब दी जाएगी ।

कल की मीटिंग में शिरकत करने वालों में पी एम एल । क्यू सरबराह चौधरी शुजाअत हुसैन , अवामी नेशनल पार्टी लीडर अस्फंदयार वली ख़ान , सीनियर मुत्तहदा क़ौमी मूमैंट क़ाइदीन सितार और बाबर ख़ां ग़ौरी और पी पी पी क़ाइदीन ख़ूर्शीद ख़ाह , बाबर ऐवान और राजा परवेज़ अशर्फ़ शामिल हैं।

TOPPOPULARRECENT