Saturday , September 22 2018

पाक ‍- इंग्लैंड आज चौथा वंडे

पाकिस्तान और इंग्लैंड के दरमियान वंडे सीरीज़ का चौथा और आख़िरी मुक़ाबला कल यहां खेला जाएगा जैसा कि इबतिदाई तीन मुक़ाबलों में यके बाद दीगरे फ़ुतूहात के साथ इंग्लैंड ने वंडे सीरीज़ अपने नाम कर ली है । कल यहां खेले जाने वाले चौथे वंडे म

पाकिस्तान और इंग्लैंड के दरमियान वंडे सीरीज़ का चौथा और आख़िरी मुक़ाबला कल यहां खेला जाएगा जैसा कि इबतिदाई तीन मुक़ाबलों में यके बाद दीगरे फ़ुतूहात के साथ इंग्लैंड ने वंडे सीरीज़ अपने नाम कर ली है । कल यहां खेले जाने वाले चौथे वंडे में इंग्लैंड टीम एक और कामयाबी के ज़रीया टसट सीरीज़ में हुई 3-0 की शिकस्त का हिसाब 4-0 से बराबर करने की ख़ाहां होगी।

दूसरी जानिब पाकिस्तानी टीम अपने वक़ार के लिए खेलते हुए सीरीज़ में पहली कामयाबी हासिल करना चाहेगी। कप्तान मिसबाह-उल-हक़ ने 20 टवन्टी सीरीज़ से क़ब्ल खेले जाने वाले इस आख़िरी वंडे में कामयाबी का अज़म ज़ाहिर किया है ।

वंडे सीरीज़ में शिकस्त के बाद मिसबाह-उल-हक़ की क़ियादत को तन्क़ीद का निशाना बनाया जा रहा है की उनका इबतिदाई तीन वंडे मुक़ाबलों में पाकिस्तानी टीम के बैटिंग और बौलिंग शोबा में कई तब्दीलियां देखी गयी जिससे टीम का इमतिज़ाज बिखर कर रह गया।

दरें असना बैट्समैनों की सुस्त रफ़्तार बैटिंग को भी तन्क़ीद का निशाना बनाया जा रहा है की उनका निशाना के तआक़ुब के इलावा हदफ़ देने में ये नुक़्सानदेह साबित हो रही है।

TOPPOPULARRECENT