Tuesday , December 19 2017

पानी की क़िल्लत से दिलबर्दाशता शख़्स की ख़ुद सोज़ी

हैदराबाद १५ मार्च ( सियासत न्यूज़ ) ग्रेटर हैदराबाद के हदूद में पानी की शदीद क़तल अब अवाम के दरमयान जंग की सूरत-ए-हाल पैदा कर रही है और अवाम के दरमयान तनाव‌-ओ-झगड़े की सूरत-ए-हाल शहरीयों की जानों पर बंद आई है । एक ऐसे ही वाक़ियामें पानी

हैदराबाद १५ मार्च ( सियासत न्यूज़ ) ग्रेटर हैदराबाद के हदूद में पानी की शदीद क़तल अब अवाम के दरमयान जंग की सूरत-ए-हाल पैदा कर रही है और अवाम के दरमयान तनाव‌-ओ-झगड़े की सूरत-ए-हाल शहरीयों की जानों पर बंद आई है । एक ऐसे ही वाक़ियामें पानी की शदीद क़िल्लत से दिलबर्दाशता एक शहरी ने अपने आप को ज़िंदा जला लिया । ये वाक़िया शहर के नवाही इलाक़ा मौला अली में पेश आया । इस ख़सूस में मल्लिका जगीरी पुलिस ने मुक़द्दमा दर्ज करलिया है और मसरूफ़ तहक़ीक़ात है।

बताया जाता है कि 45 साला वेंकट राजू जो आर टी सी कॉलोनी मल्लिका जगीरी में रहता था । पानी हासिल करने गया और वहां पानी हासिल करने के दौरान पेश आए हालात से वो दिलबर्दाशता होगया और इस ने ख़ुद सोज़ी करली । ये वाक़िया 6 मार्च के दिन पेश आया था । पुलिसज़राए ने ये बात बताई । वेंकट राजू पानी लेने गया था इस इलाक़ा में पानी की शदीदक़िल्लत से बारी बारी पानी हासिल करना पड़ता था और मुक़ामी ज़राए के मुताबिक़ एक शहरी को 10 घड़े पानी हासिल होता है फिर उसे दुबारा अपनी बारी केलिए इंतिज़ार करना पड़ता है और क़िस्मत से बारी आजाती है तो फिर पानी मिलता है वर्ना दोता तीन दिन इंतिज़ार करना पड़ता है । इन हालात को देख कर वेंकट राजू ने अपने साथ पानी हासिल करने केलिए ड्रम ले गया जहां उसे अवामी ब्रहमी का सामना करना पड़ा और तनाज़ा की हालत पैदा हो गई ।

जिस से दिलबर्दाशता इस शहस ने ख़ुद को आग लगा ली जिस की कल रात मौत होगई । पुलिस ने मुक़द्दमा दर्ज करलिया है और मसरूफ़ तहक़ीक़ात है ।

TOPPOPULARRECENT