Wednesday , January 24 2018

पाबंदी के ख़िलाफ़ क़ानूनी कार्रवाई करेंगे : क्रांति

शटलर ज्वाला गट्टा को बैडमेंटन एसोसीएश‌ण आफ़ इंडिया (बी ए आई)को उन पर आइद पाबंदी के मुताल्लिक़ हनूज़ कोई सरकारी इत्तिला मौसूल नहीं हुई है लेकिन उनके वालिद क्रांति ने कहा है कि ज्वाला ख़ुद पर आइद पाबंदी के ख़िलाफ़ क़ानूनी कार्रवाई करेंगी।

उन्होंने यहां एक प्रेस कान्फ़्रेंस के दौरान ख़िताब करते हुए कहा कि खिलाड़ी पर आइद पाबंदी के ख़िलाफ़ क़ानूनी कार्रवाई की जाएगी जबकि इस प्रेस कान्फ़्रेंस में ज्वाला गट्टा की कोच एस एम आरिफ़ और कलीन स्पोर्ट इंडिया नेशनल के नुमाइंदे वि वि पी राव‌ भी मौजूद थे, जिन्होंने खिलाड़ी के साथ अपनी मुकम्मल हिमायत का इज़हार किया।

एक हैरानकुन फ़ैसला में बी ए आई की तादीबी कमेटी ने ज्वाला गट्टा पर ताहयात पाबंदी की तजवीज़ दी है क्योंकि उन्होंने हालिया होने वाले इंडियन बैडमेंटन लीग में हरीफ़ टीम बंगा बेट्स के ख़िलाफ़ अपनी टीम क़ुरैश दिल्ली असमाशरस के चंद खिलाड़ियों को मुक़ाबला में हार‌ से रोका था।

25 अगस्त को तनाज़ा उस वक़्त मंज़रे आम पर आया था जब दिल्ली अस्मा शिर्ष ने बंगा बेट्स के ख़िलाफ़ मुक़ाबला से दसतबरदारी का उस वक़्त इंतिबाह दिया था जब मुक़ाबला से ऐन पहले हरीफ़ हांगकांग की ज़ख्मी खिलाड़ी हवयान के मुक़ाम पर डेनमार्क की जान जा रज्जन सन को मुक़ाबला केलिए मुंतख़ब किया गया था।

इस मौके पर कोच आरिफ़ ने कहा कि तादीबी कार्रवाई के तहत किस तरह सिर्फ़ एक खिलाड़ी को निशाना बनाया जा सकता है जबकि टीम इंतिज़ामिया को इस मुआमला में बिल्कुल छोड़ दिया गया है।

TOPPOPULARRECENT