Saturday , December 16 2017

पारलियामेंट की कारवाई दोनों एवानों में लगातार चौथे दिन मुअत्तल

एफ‌ डी आई और एस सी /एस टी को सरकारी मुलाज़मतों में तरक़्क़ी केलिए तहफ़्फुज़ात के बारे में आपोजीशन‌ की हंगामा आराईपारलियामेंट आज लगातार‌ चौथे दिन भी कोई कारवाई करने से क़ासिर रही हालाँकि हुकूमत ने एफ डी आई पर तात्तुल तोड़ने केलिये एक क

एफ‌ डी आई और एस सी /एस टी को सरकारी मुलाज़मतों में तरक़्क़ी केलिए तहफ़्फुज़ात के बारे में आपोजीशन‌ की हंगामा आराईपारलियामेंट आज लगातार‌ चौथे दिन भी कोई कारवाई करने से क़ासिर रही हालाँकि हुकूमत ने एफ डी आई पर तात्तुल तोड़ने केलिये एक कुल जमाती इजलास तलब किया था ।

बाएं और दाएं बाज़ू दोनों ने राय दही के लज़ूम वाले क़ायदे के तहत मुबाहिस मुनाक़िद करवाने केलिए इसरार को अपने मुशतर्क‌
मक़सद क़रार दिया और इस केलिए हंगामा आराई की । राज्य सभा के वकफ़ा-ए-सवालात में एक बार अलतवा के बाद ऐवान का इजलास दोपहर तक केलिए और बादअज़ां शोर-ओ-गुल जारी रहने पर आज दिन भर केलिए मुल्तवी कर दिया गया ।

पारलियामेंट‌ के दोनों ऐवानों में सरमाई इजलास एक ही किस्म के मुनाज़िर की वजह से तात्तुल का शिकार हैं जो इजलास के आग़ाज़ यानी 22 नवंबर से ही जारी है । हुकूमत ने कुल जमाती इजलास तलब किया था जिस में समाजवादी और बहुजन समाज पार्टी ने हुकूमत की राय दही के मुआमला में ताईद की जबकि तृणमूल कांग्रेस ने राय दही वाले क़ायदा के तहत मुबाहिस पर इसरार करने से इनकार करते हुए हर एक को हैरान कर दिया ।

लोक सभा में आज भी बाएं बाज़ू और अन्ना डी एम के के अरकान क़ायदे 184 के तेहत जो राय दही का लज़ूम आइद करता है एफ डी आई पर मुबाहिस केलिए प्ले कार्ड उठाए हुए देखे गए । अन्ना डी एम के और सी पी आई के अरकान एवान के वस्त तक पहुंच गए ।बी जे पी अरकान मुख़ालिफ़ एफ डी आई नारा बाज़ी कर रहे थे ।

इस मौके से इस्तिफ़ादा करते हुए यू पी ए की हलीफ़ डी एम के ने 2G मुक़द्दमे में साबिक़ सी ए जी ओहदेदार के हालिया इन्किशाफ़ात पर पुर ज़ोर अंदाज़ में ये मसला उठाया । तृणमूल कांग्रेस ने हुकूमत को ग़रीब दुश्मन क़रार दिया ।रियायती क़ीमत पर सरबराह किए जाने वाले सलनडरों की तादाद में इज़ाफे की मांग‌ करते हुए बेनर्स के साथ तृणमूल कांग्रेस के अरकान एवान के वस्त में जमा होगए थे ।

बाएं बाज़ू की पार्टीयों के अरकान भी क़ायदे 184 के तहत एफ डी आई मसले पर मुबाहिस का मांग‌ करते हुए एवान में पहुंच गए थे । बी जे पी अरकान अपनी नशिस्तों से उठ कर खड़े होगए और एफ डी आई वापिस लो के नारे लगाने लगे । स्पीकर ने एहितजाजी अरकान पर क़ाबू पाने की नाकाम कोशिश की ।

राज्य सभा का इजलास जब दुबारा शुरू हुआ तो एक बार फिर हंगामा आराई की नज़र होगया । बी जे पी के सीनीयर क़ाइद एम वैंकया नायडू ने एफ डी आई का और डी एम के अरकान ने 2G अस्क़ाम का मसला उठाया । सदर नशीन हामिद अंसारी की बार बार डिसिप्लिन बरक़रार रखने की अपीलें बेफ़ाइदा साबित हुईं ।

इस लिए इजलास दिन भर केलिए मुल्तवी कर दिया गया । 2 बजे के बाद लोक सभा के इजलास में दुबारा हंगामा आराई के मुनाज़िर देखे गए । तृणमूल कांग्रेस और बाएं बाज़ू की पार्टीयों के अरकान एवान के वस्त में पहुंच कर नारे बाज़ी कररहे थे । डिप्टी स्पीकर
क्रया मूंडा ने जो इजलास की सदारत कररहे थे लोक सभा का इजलास जुमेरात तक केलिए मुल्तवी कर दिया क्योंकि गुरूनानक यौम-ए-पैदाइश की पार्लीमैंट को तातील है।

TOPPOPULARRECENT