Thursday , December 14 2017

पारलीमानी इंतेख़ाबात के आख़िरी मरहले के लिए आलामीया का इजरा

लोक सभा इंतेख़ाबात के आख़िरी मरहले के लिए आज आलामीया जारी कर दिया गया। ये इंतेख़ाबात 12 मई को 41 इंतेख़ाबी हलक़ों में मुनाक़िद किए जाऐंगे जो 3 रियासतों में फैले हुए हैं। वाराण‌सी भी इन में शामिल है जहां से बी जे पी के विज़ारत-ए-उज़मा के उ

लोक सभा इंतेख़ाबात के आख़िरी मरहले के लिए आज आलामीया जारी कर दिया गया। ये इंतेख़ाबात 12 मई को 41 इंतेख़ाबी हलक़ों में मुनाक़िद किए जाऐंगे जो 3 रियासतों में फैले हुए हैं। वाराण‌सी भी इन में शामिल है जहां से बी जे पी के विज़ारत-ए-उज़मा के उम्मीदवार नरेंद्र मोदी मुक़ाबला कररहे हैं।

यूपी में 18 नशिस्तों, मग़रिबी बंगाल 17 नशिस्तों और बिहार की 6 नशिस्तों के लिए 12 मई को राय दही होगी। आख़िरी मरहले में अहम नशिस्तें बिशमोल वाराण‌सी शामिल हैं जहां से मोदी का मुक़ाबला आम आदमी पार्टी के सदर अरविंद केजरीवाल और कांग्रेस के उम्मीदवार अजय‌ राय से होगा।

नरेंद्र मोदी वाराण‌सी के अलावा गुजरात के शहर वडोदरा से भी मुक़ाबला कररहे हैं। यूपी के इलाक़ा आज़म गढ़ में समाजवादी पार्टी के सदर मुलाय‌म सिंह यादव उम्मीदवार हैं। वो मैन पूरी के मौजूदा रुकन पार्लीयामेंट हैं। इस बार वो 2 नशिस्तों से मुक़ाबला कररहे हैं। गोरखपुर में मौजूदा बी जे पी रुकन पार्लीयामेंट आदित्य नाथ अपनी नशिस्त बचाने की जद्द-ओ-जहद में मसरूफ़ हैं।

बी जे पी मशरिक़ी यूपी की गोरखपुर नशिस्त पर 1989से क़ाबिज़ है। दीगर अहम नशिस्तों में जो इस मरहले में शामिल हैं, बिहार की वैशाली भी है जहां आर जे डी के मौजूदा रुकन पार्लीयामेंट-ओ-साबिक़ मर्कज़ी वज़ीर रग्घू वंश प्रसाद सिंह दूसरी मीयाद के लिए मुक़ाबला कररहे हैं।

इलेक्शन कमीशन ने हाल ही में ज़िले के ओहदेदारों के तबादलों का हुक्म दिया है जिस की अदमे तामील की सूरत में बाज़ इंतेख़ाबी हलक़ों में राय दही मुतास्सिर होगी जो आख़िरी मरहले में शामिल हैं। 12 मई की राय दही के लिए पर्चा जात नामज़दगी की आख़िरी तारीख़ 24 अप्रैल और जांच 25 अप्रैल को मुक़र्रर है। नामज़दगी से दसतबरदारी की आख़िरी तारीख़ 28 अप्रैल है।

TOPPOPULARRECENT