Thursday , November 23 2017
Home / Featured News / पारलीमानी बजट सेशन 23 फ़रव‌री से शुरू

पारलीमानी बजट सेशन 23 फ़रव‌री से शुरू

नई दिल्ली 31 जनवरी: पार्लियामेंट बजट सेशन का इमकान है कि 23 फ़रव‌री से आग़ाज़ होगा। मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला राजनाथ सिंह की ज़ेरे क़ियादत काबीनी कमेटी बराए पारलीमानी उमूर कि मीटिंग 4 फ़रव‌री को मुनाक़िद हो रहि है जिसमें तफ़सीली प्रोग्राम को क़तईयत दी जाएगी। बजट सेशन में आम और रेलवे बजट की मंज़ूरी और दुसरे उमूर पर तवज्जा दि जा रही है।

ज़राए ने बताया कि बजट सेशन 23 फ़रव‌री से शुरू होगा।आम तौर पर बजट सेशन का आग़ाज़ फ़रव‌री के तीसरे हफ़्ते में होता है और मई के पहले हफ़्ते में खत्म को होता है। आम बजट तवक़्क़ो है कि 29 फ़रव‌री को जैसा कि आम तौर पर रिवायत रही है पेश किया जाएगा। इस दौरान मग़रिबी बंगाल , तमिलनाडु, केराला, आसाम में असेंबली चुनाव का अमल भी शुरू हो जाएगीगा। क्युं कि इन असेंबलीयों की मीयाद मई जून में ख़त्म हो रही है। पिछ्ले सेशन के दौरान कोई कार्रवाई अंजाम ना दी जा सकी थी और इस पस-ए-मंज़र में वज़ीर अरूण जेटली ने तवक़्क़ो ज़ाहिर की के कांग्रेस ज़िम्मेदाराना रोल अदा करते हुए जी एसटी बिल की मंज़ूरी में मदद करेगी।

वज़ीर-ए-पार्लीमानी उमूर एम वेंकया नायडू ने भी हाल ही में सदर कांग्रेस सोनीया गांधी से मुलाक़ात की और अहम तरीन जी एसटी बिल वो रियल एस्टेट बिल की मंज़ूरी के लिए तआवुन की ख़ाहिश की। वेंकया नायडू ने कहा कि अप्पोज़ीशन को एवान की कार्रवाई रोकने से बाज़ आजाना चाहीए।

उन्होंने कहा कि हुकूमत किसी भी मसले पर बेहस के लिए तैयार है। उन्होंने कांग्रेस ज़ेर-ए-क़ियादत अरूणाचल प्रदेश में सदर राज और हैदराबाद यूनीवर्सिटी में दलित तालिबे इल्म की ख़ुदकुशी पर अप्पोज़ीशन के इमकानी हमले के पस-ए-मंज़र में ये बात कही।

TOPPOPULARRECENT