Monday , July 23 2018

पार्कों के तहफ़्फ़ुज़ का फ़ैसला, सीसीटी वी कैमरों की तंसीब का मन्सूबा

हैदराबाद 06 जनवरी:शहर के हुदूद में पाए जानेवाले पार्कस को क़ब्ज़ों से पाक करने के लिए बलदिया ने बिलआख़िर इक़दामात करने का फ़ैसला किया है।

इमकान है कि बहुत जल्द अहम बड़े पार्कों में सी सीटी वी कैमरों की तंसीब अमल में लाई जाएगी। इस के अलावा लदीह ने तमाम पार्कस की हदबंदी और हिसारबंदी का फ़ैसला किया है। बलदी ज़राए के मुताबिक़ पार्कों पर नाजायज़ क़ब्ज़ों के ताल्लुक़ से अदालतों में ज़ेर-ए-इलतिवा मुक़द्दमात पर फ़ौरी जवाबी हलफनामा दाख़िल किया जाएगा।

कमिशनर डॉ बी जनार्धन रेड्डी ने हर पार्क में पानी का इंतिज़ाम करने की हिदायत दी। कहा गया है कि पार्कों की तरक़्क़ी और इंतेज़ामात के लिए इदारों या फिर अफ़राद दिलचस्पी देखने की ज़रूरत पर-ज़ोर दिया गया।

कमिशनर ने इस ख़सूस में सुंदरिया वगनाना केंद रम पार्क में मौजूदा सहूलयात में इज़ाफे का हुक्म दिया और अवनतिनगर पार्क के दौरे के मौके पर स्कूली तलबा से कमिशनर ने बातचीत की और उन्हें बलदिया की तरफ से फ़राहम किए जा रहे कचरे के दो डिब्बों के ताल्लुक़ से समझाया और अपने मुक़ामात अपने मकानात में सफ़ाई और कचरे की नकासी के लिए जारी कोशिशों के ताल्लुक़ से शऊर बेदार करने तलबा को तलक़ीन की और स्कूली तलबा को बताया कि घर-घर बलदिया की तरफ से कचरे के डिब्बों की तक़सीम-ए-अमल में लाई जा रही है। इस प्रोग्राम में मंडल ज़ोन कमिशनर गुरू उप्पल एडीशनल कमिशनर रवी करन और् दुसरे मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT