Monday , December 18 2017

पार्टी क़ाइदीन को इज़हार-ए-ख़्याल में एहतियात का मश्वरा

नई दिल्ली। 30जनवरी (पी टी आई)। सदर बी जे पी राज नाथ सिंह ने आज पार्टी क़ाइदीन से कहा कि वो अपनी तक़रीर में एहतियात का मुज़ाहरा करें और इज़हार-ए-ख़्याल के दौरान सब्र-ओ-तहम्मुल से काम लें। उन्होंने पार्टी क़ाइदीन से ये भी कहा कि वो अवाम के मसाइ

नई दिल्ली। 30जनवरी (पी टी आई)। सदर बी जे पी राज नाथ सिंह ने आज पार्टी क़ाइदीन से कहा कि वो अपनी तक़रीर में एहतियात का मुज़ाहरा करें और इज़हार-ए-ख़्याल के दौरान सब्र-ओ-तहम्मुल से काम लें। उन्होंने पार्टी क़ाइदीन से ये भी कहा कि वो अवाम के मसाइल को हल करने की कोशिश करते हुए उन्हें भरपूर एतिमाद में लें।

बी जे पी हेडक्वार्टर पर पार्टी क़ाइदीन और वर्कर्स से ख़िताब करते हुए राज नाथ सिंह ने कहा कि आप लोगों को पार्टी के उसोलों से मुताबिक़ सब्र-ओ-तहम्मुल से काम लेना होगा। उन्होंने बी जे पी वर्कर्स पर ज़ोर दिया कि वो पार्टी को मज़बूत और मुस्तहकम बनाने के लिए कोशिश करें।

आम आदमी को दरपेश मसाइल की यकसूई के लिए कोशिश करना वक़्त का तक़ाज़ा है। अवाम के मसाइल हल करते हुए ही हम इन का एतिमाद हासिल करसकते हैं। मर्कज़ की हुक्मराँ पार्टी तमाम महाज़ पर नाकाम होचुकी है। राज नाथ सिंह ने मज़ीद कहा कि पार्टी क़ाइदीन को अपनी ज़बान और बयान पर क़ाबू पाना होगा।

राज नाथ सिंह पार्टी हेडक्वार्टर पर तकरीबन दो घंटे ठहरे रहे और इस के बाद उन्होंने पार्टी की सिनियर‌ सुषमा स्वराज से उन की रिहायश गाह पर लंच में शिरकत की। दोनों क़ाइदीन ने नई टीम तशकील देने के बिशमोल पार्टी के अहम मुआमलात पर ख़्याल किया।

TOPPOPULARRECENT