Sunday , December 17 2017

पार्लियामेंट का तातिल‌ ख़त्म करने बेमानी तजावीज़ पर ग़ौर करने का तयक़्क़ुन

चेन्नई: हुकूमत खुले ज़हन से कांग्रेस की बामानी तजावीज़ पर ग़ौर करने के लिए तैयार है ताकि पार्लियामेंट में तातिल‌ ख़त्म किया जा सके और 8 अहम मुसव्विदात क़ानून जारिया मानसून इजलास में मंज़ूर किए जा सकें। मर्कज़ी वज़ीर वैंकेया नायडू ने पारलीमानी कार्रवाई में ख़ललअंदाज़ी पर कांग्रेस की मज़म्मत करते हुए कहा कि वो उनसे कह चुके हैं कि बराह-ए-करम ऐवान में आएं, मबाहिस में शरीक हो।

कांग्रेसी अरकान-ए‍-पार्लियामेंट की मुअत्तली भी मंसूख़ की जा सकती है लेकिन उन्हें कोई जवाब नहीं मिला। वो तयक़्क़ुन देते हैं कि अगर बामानी तजावीज़ पेश की जाएं तो हुकूमत उन पर ग़ौर करने के लिए तैयार है। याक़ूब मैमन पर फांसी पर गरमागरम मबाहिस के पस-ए-मंज़र में वैंकेया नायडू ने कहा कि ताक़तवर तरीन मुम्किना सज़ा बिशमोल सज़ा-ए-मौत दहशतगरदों , क़ौम दुश्मनों और ज़ना कारों को दी जानी चाहिए।

उन्होंने कहा कि दहशतगर्द और क़ौम दुश्मन कोई अच्छा काम नहीं कर सकते। सज़ा-ए-मौत एक ऐसा मसला है जिस पर बेहस की जा सकती है लेकिन हैरत-अंगेज़ तौर पर बाज़ लोग खुल कर सामने आगए और जब सज़ा-ए-मौत किसी दहशतगर्द को दी जाती है तो वो उस की ताईद करते हैं। क्या ऐसे अफ़राद को क़ौम दुश्मन क़रार नहीं दिया जा सकता।

TOPPOPULARRECENT