Thursday , December 14 2017

पार्लियामेंट हलके से ही मुक़ाबला करेंगे , पूनम प्रभाकर

घोटालें के ख़ातमा , इंतेज़ामीया में शफ़्फ़ाफ़ियत के लिए अवाम को चाहीए कि वो क़ानून हक़ मालूमात से ईस्तेफ़ादा करें।

घोटालें के ख़ातमा , इंतेज़ामीया में शफ़्फ़ाफ़ियत के लिए अवाम को चाहीए कि वो क़ानून हक़ मालूमात से ईस्तेफ़ादा करें।

इन ख़्यालात का इज़हार रुकने पार्लियामेंट पूनम प्रभाकर लोक सत्ता तहरीक अंजुमन सारफ़ीन के ज़ेर एहतेमाम फ़िल्म भवन में दो बद्दू प्रोग्राम के दौरान अवाम के सवालों का जवाब देते हुए किया।

उन्होंने कहा कि घोटालें के ख़ातमा के लिए रिश्वतखोर मुलाज़िमीन के ख़िलाफ़ ए सी बी से शिकायत करें। उन्होंने कहा कि दरअसल गैर दस्तूरी और ख़िलाफ़-ए-क़ानून कामों की मंज़ूरी के लिए मुफ़ाद परस्त अफ़राद ही रिश्वत देते हैं।

उन्होंने बताया कि हाई वे अथॉरीटी क़ायदा के मुताबिक़ अमल नहीं कर रही है। सड़क की तौसीअ के काम के बगैर ही टूल टैक्स वसूल करने के हम ख़िलाफ़ हैं।

राम गनडम , हैदराबाद शाहराह और राजीव शाहराह पर कामों के मीआर की जांच के लिए अरकाने असेंबली कमेटी क़ायम की जाये और उन की रिपोर्ट को आम किए जाएं।

माहौलयात में बिगाड़ पैदा करने के ताल्लुक़ से रेत और चट्टानों की गैर मजाज़ मुंतक़ली से मुताल्लिक़ जांच की जाएगी। इस मुआमले में मेरा अपना कोई ताल्लुक़ नहीं है।

उन्हों ने कहा कि अलाहिदा तेलंगाना रियासत का क़ियाम हर शोबा जात के लिए कारआमद होगा। ज़िला मुस्तक़र पर आइन्दा माह पासपोर्ट दफ़्तर काम करना शुरू करदेगा। उन्होंने बताया कि मेरे ताल्लुक़ से आने वाले चुनाव में असेंबली नशिस्त से हिस्सा लेने की खबरें बे बुनियाद हैं। में हर हाल में पार्लियामेंट हलक़ा से ही मुक़ाबला करूंगा। और अवाम के तआवुन से बहैसियत एम पी कामयाबी हासिल करूंगा।

TOPPOPULARRECENT