Thursday , December 14 2017

पार्लियामेन्ट के वक्फ़ा-ए-सवालात में ख़ललअंदाज़ी

रेल बजट पर तृणमूल कांग्रेस अरकान के ब्रहम एहतिजाज ने लोक सभा में आज मुसलसल दूसरे दिन ख़ललअंदाज़ी पैदा की और ये राज्य सभा तक भी पहुंच गई। पार्लीमेंट वक्फ़ा-ए-सवालात के दौरान कोई कार्रवाई नहीं करसकी। कल्याण बनर्जी और अभिषेक बनर्जी क

रेल बजट पर तृणमूल कांग्रेस अरकान के ब्रहम एहतिजाज ने लोक सभा में आज मुसलसल दूसरे दिन ख़ललअंदाज़ी पैदा की और ये राज्य सभा तक भी पहुंच गई। पार्लीमेंट वक्फ़ा-ए-सवालात के दौरान कोई कार्रवाई नहीं करसकी। कल्याण बनर्जी और अभिषेक बनर्जी की ज़ेर-ए-क़ियादत प्ले कार्ड्स उठाए हुए तृणमूल कांग्रेस के अरकान ऐवान के वस्त में जमा होगए।

वो लोक सभा के इजलास का आग़ाज़ होते ही रेल बजट में मग़रिबी बंगाल के लिए इंसाफ़ का मुतालिबा करते हुए नारा बाज़ी कररहे थे। वो कल पार्टी की ख़ातून रुक्न पार्लीमेंट पर हमले की मुज़म्मत भी कररहे थे। प्ले कार्ड्स पर तहरीर नारे कुछ इस तरह थे अपोज़ीशन अरकान-ए-पार्लियामेन्ट पर लोक सभा में बरसर-ए-इक़तिदार पार्टी की जानिब से ग़ैर जम्हूरी हमलों की हम मुज़म्मत करते हैं, रेलवे बजट में बंगाल का हिस्सा क्या हुआ?, महंगाई हटा , देश बचाव‌ वग़ैरह‌।

स्पीकर सुमित्रा महाजन ने ऐवान के अंदर प्ले कार्ड्स लहराने पर एतराज़ किया और एहितजाजी अरकान को इंतिबाह दिया कि वो सख़्त कार्रवाई पर मजबूर ना करें, क्योंकि पार्लियामेन्ट में प्ले कार्ड्स साथ लाने की इजाज़त नहीं है। सुमित्रा महाजन ने एहितजाजी अरकान से कहा कि वो प्ले कार्ड्स साथ लाने वाले अरकान को इंतिबाह देती हैं कि वो अपनी नशिस्तों पर वापिस होजाएं।

रेल बजट पर मुबाहिस के दौरान आप कोई भी मसला उठा सकते हैं। तमाम अरकान-ए-पार्लियामेन्ट बाक़ायदगी से ख़बर नामे वसूल कररहे हैं जिन में वाज़िह तौर पर तहरीर है कि ऐवान पार्लीमेंट में प्ले कार्ड्स की इजाज़त नहीं है, ताहम तृणमूल कांग्रेस के अरकान अपने मौक़िफ़ पर अटल रहे, और नारा बाज़ी जारी रखी।

कुछ देर तक प्ले कार्ड्स भी लहराते रहे। तृणमूल कांग्रेस के अरकान ने एहतिजाज के दौरान जो नारे लगाए, वो इस तरह थे: वज़ीर-ए-आज़म हाय हाय, पार्लियामेन्ट पर बी जे पी की गुंडा गर्दी नहीं चलेगी, वज़ीर-ए-आज़म जवाब दो और ममता बनर्जी ज़िंदाबाद। केरला के बाअज़ अरकान-ए-पार्लीमेंट भी मुबय्यना तौर पर रेल बजट में उन की रियासत के साथ तास्सुब बरतने का इल्ज़ाम आइद करते हुए एहतिजाज कररहे थे।

TOPPOPULARRECENT