Friday , December 15 2017

पार्लीमैंट के सरमाई सैशन का हंगामाख़ेज़ आग़ाज़, कार्रवाई मुल्तवी

नई दिल्ली २३ नवंबर (पी टी आई) पार्लीमैंट सरमाई सैशन आज महज़ आराई के साथ शुरू हुआ जहां अपोज़ीशन ने वज़ीर-ए-दाख़िला पी चिदम़्बरम के बाईकॉट और दीगर मसाइल बिशमोल क़ीमतों में इज़ाफ़ा पर लोक सभा की कार्रवाई को मुल्तवी करने पर मजबूर कर दिया ।

नई दिल्ली २३ नवंबर (पी टी आई) पार्लीमैंट सरमाई सैशन आज महज़ आराई के साथ शुरू हुआ जहां अपोज़ीशन ने वज़ीर-ए-दाख़िला पी चिदम़्बरम के बाईकॉट और दीगर मसाइल बिशमोल क़ीमतों में इज़ाफ़ा पर लोक सभा की कार्रवाई को मुल्तवी करने पर मजबूर कर दिया ।

बादअज़ां फ़रीक़ैन ने क़ीमतों में इज़ाफ़ा पर मुबाहिस से इत्तिफ़ाक़ किया। इस ताल्लुक़ से सी पी आई ऐम तहरीक अलतवा पेश करेगी जिस पर राय दही की गुंजाइश फ़राहम रहेगी। हुकूमत ने दावा किया है कि वज़ीर फ़ीनानस परनब मुखर्जी के ब्यान पर राय दही के बगै़र मुबाहिस होंगे ।

तवक़्क़ो के मुताबिक़ आज पार्लीमैंट सैशन का तूफ़ानी अंदाज़ में आग़ाज़ हुआ जहां अरकान ने क़ीमतों में इज़ाफ़ा से लेकर तलंगाना मसला उठाते हुए हुकूमत के लिए परेशानकुन सूरत-ए-हाल पैदा करदी थी ।

मुस्लमानों केलिए 10 फ़ीसद कोटा और कॉटन की क़ीमतों को बेहतर बनाने का मसला भी उठाया गया।ऐवान में गड़बड़ और हंगामा आराई दोपहर तक जारी रही जिस के बाद कार्रवाई दूसरे दिन के लिए मुल्तवी करदी गई। वज़ीर-ए-दाख़िला पी चिदम़्बरम 2G स्पॆक्ट्रम् तख़सीस मसला पर बी जे पी की तन्क़ीदों का निशाना बने हुए हैं।

उन्हें आज भी इन डी ए की ब्रहमी का सामना करना पड़ा। चिदम़्बरम आज नकसलाईटस मसला पर पूछे गए पहले सवाल का जवाब देने केलिए जैसे ही उठे बी जे पी अरकान ने अपनी नशिस्तों से खड़े होकर एहतिजाज शुरू करदिया। मुख़्तलिफ़ मौज़ूआत पर अरकान की नारा बाज़ी के बाइस स्पीकर मीरा कुमार को आरिज़ी तौर पर और इस के बाद डिप्टी स्पीकर कारिया मुंडा को ऐवान की कार्रवाई दिन भर के लिए मुल्तवी करना पड़ा। इस तरह आज कोई भी काम नहीं होसका।

ऐवान में मुख़्तलिफ़ मौज़ूआत के इलावा महंगाई की सूरत-ए-हाल पर वज़ीर-ए-आज़म परनब मुकर्जी का ब्यान भी पेश किया गया था। ऐवान की कार्रवाई में ख़ललअंदाज़ी के बाद परनब मुखर्जी ने जो लोक सभा के क़ाइद भी हैं अपोज़ीशन से ज़ुहराना पर मुलाक़ात की जहां बाएं बाज़ू की जमातों के क़ाइदीन के साथ इस बात पर इत्तिफ़ाक़ किया गया कि क़ीमतों में इज़ाफ़ा के मसला पर कल मुबाहिस किए जाएंगी। वज़ीर-ए-पार्लीमानी उमूर पवन कुमार बंसल ने आज शब अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि बाएं बाज़ू जमातों ने इस मसला पर तहरीक अलतवा के लिए इसरार नहीं किया और उन्हों ने ऐसे क़ायदा के तहत मुबाहिस से इत्तिफ़ाक़ किया है जिस पर राय दही ज़रूरी नहीं होती लेकिन सी पी आई ऐम ने बादअज़ां वाज़िह तौर पर कहा है कि वो तहरीक अलतवा पेश करेगी जिस पर राय दही होगी। हुकूमत ने ये तास्सुर देने की कोशिश की है कि वो किसी भी मसला पर तहरीक अलतवा की मुख़ालिफ़ है।

सीताराम यचोरी ने क़ब्लअज़ीं प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए बताया कि 14 वीं लोक सभा में 8 तहरीक अलतवा पेश की गई थी जबकि जारीया सैशन में एक भी तहरीक नहीं ही। बी जे पी ने क़ीमतों में इज़ाफ़ा के मसला बाएं बाज़ू की ताईद का ऐलान किया है और तवक़्क़ो है कि वो जुमेरात को काले धन के मसला पर तहरीक अलतवा पेश करेगी।

ताहम बी जे पी की चिदम़्बरम के ख़िलाफ़ जारी मुहिम को अप्पोज़ीशन जमातों की ख़ातिरख़वाह ताईद नहीं मिल सकॆ। बाएं बाज़ू जमातों के इलावा दीगर सयासी पार्टीयों जैसे आर जे डी और आर एलडी ने कहा कि वो इन्फ़िरादी शख़्सियतों को निशाना बनाने के हक़ में नहीं। राज्य सभा की कार्रवाई भी शहरा आफ़ाक़ सिंगर भूपॆन हज़ारॆ यक्का को ख़राज पेश करने के बाद मुल्तवी करदी गई।

TOPPOPULARRECENT