Saturday , December 16 2017

पार्लीमैंट में चिदम़्बरम के ख़िलाफ़ एहतिजाज, कार्रवाई मुल्तवी

नई दिल्ली, १६ दिसम्बर: ( पी टी आई) वज़ीर-ए-दाख़िला चिदम़्बरम को आज अपोज़ीशन की शदीद तन्क़ीदों का सामना करना पड़ा। पार्लीमैंट में अपोज़ीशन ने एहतिजाज करते हुए उन की बरतरफ़ी का मुतालिबा किया। दिल्ली के एक होटल मालिक की मुबय्यना मदद करने प

नई दिल्ली, १६ दिसम्बर: ( पी टी आई) वज़ीर-ए-दाख़िला चिदम़्बरम को आज अपोज़ीशन की शदीद तन्क़ीदों का सामना करना पड़ा। पार्लीमैंट में अपोज़ीशन ने एहतिजाज करते हुए उन की बरतरफ़ी का मुतालिबा किया। दिल्ली के एक होटल मालिक की मुबय्यना मदद करने पर पार्लीमैंट के दोनों ऐवानों में एहतिजाज-ओ-शोर विगल से कार्रवाई मुतास्सिर रही।

लोक सभा में वक़फ़ा सिफ़र के दौरान लोक सभा में बी जे पी और अना डी ऐम के अरकान ने ऐवान के वस्त में पहुंच कर चिदम़्बरम को बरतरफ़ कर देने का मुतालिबा किया। शोर-ओ-गुल के बाइस कानों पड़े आवाज़ सुनाई नहीं दे रही थी जिस की वजह से ऐवान की कार्रवाई दोपहर तक मुल्तवी कर दी गई।

वज़ीर-ए-दाख़िला पी चिदम़्बरम के मुबय्यना तौर पर एक होटल के ख़िलाफ़ एफ़ आई आर वापिस लेने में साज़ बाज़ करने पर बी जे पी की क़ियादत में अपोज़ीशन ने उन की बर्ख़ास्तगी का मुतालिबा करते हुए लोक सभा में हंगामा किया जिस की वजह से लोक सभा की कार्रवाई कल तक के लिए मुल्तवी कर दी गई।

मैंबरान ने वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह से मिस्टर चिदम़्बरम को बर्ख़ास्त करने का मुतालिबा किया क्योंकि उन के तहत वज़ारत-ए-दाख़िला ने दिल्ली पुलिस को एक होटल के ख़िलाफ़ दायर तीन एफ़ आई आर वापिस लेने की मुबय्यना तौर पर हिदायत दी थी।

कहा जाता है कि मिस्टर चिदम़्बरम ने 2004 में वज़ारत की ज़िम्मेदारी सँभालने से क़बल एक वकील की हैसियत से होटल के मुल्क़् की पैरवी की थी। लोक सभा में भी इस मुआमला पर गर्मागर्मी रही, अपोज़ीशन ने वज़ीर-ए-दाख़िला से अस्तीफ़ा का मुतालिबा किया।

हंगामा आराई की वजह से ऐवान की कार्रवाई पहले बारह बजे तक और फिर दो बजे तक के लिए मुल्तवी कर दी गई। क़ब्लअज़ीं मैंबरान पार्लीमैंट को नजरअंदाज़ किए जाने के मुआमले पर लोक सभा में देही तर कुयात के वज़ीर जय राम रमेश को अपोज़ीशन की नाराज़गी का सामना करना पड़ा और ऐवान की कार्रवाई मुल्तवी करनी पड़ी।

TOPPOPULARRECENT