Tuesday , December 12 2017

पासपोर्टस दरख़ास्तों की तन्क़ीह के लिए ख़ुसूसी सेल का क़ियाम

ज़ेर अलतवा पासपोर्ट दरख़ास्तों की यकसूई के लिए हैदराबाद सिटी पुलिस स्पेशल ब्रांच ने ख़ुसूसी मुहिम का आग़ाज़ किया। इस सिलसिले में तफ़सीलात बताते हुए जवाइंट कमिशनर पुलिस वाई नागी रेड्डी ने कहा कि जारीया साल 2 दिसंबर तक 7444 पासपोर्ट दरख़

ज़ेर अलतवा पासपोर्ट दरख़ास्तों की यकसूई के लिए हैदराबाद सिटी पुलिस स्पेशल ब्रांच ने ख़ुसूसी मुहिम का आग़ाज़ किया। इस सिलसिले में तफ़सीलात बताते हुए जवाइंट कमिशनर पुलिस वाई नागी रेड्डी ने कहा कि जारीया साल 2 दिसंबर तक 7444 पासपोर्ट दरख़ास्तें ज़ेर अलतवा हैं और उन दरख़ास्तों की यकसूई के लिए स्पेशल ब्रांच अमले को अंदरून 12 दिसंबर पासपोर्ट दरख़ास्तों की तन्क़ीह करने की हिदायत दी है।

उन्होंने मज़ीद बताया कि साल 2007 में स्पेशल ब्रांच ने पासपोर्ट वेरीफिकेशन सेल क़ायम किया था जिस के ज़रीये रीजनल पासपोर्ट ऑफ़िस हैदराबाद से मौसूल होने वाली पासपोर्ट दरख़ास्तें मुताल्लिक़ा ज़ोंस को रवाना की जाती हैं।

जारीया साल के इख़तेताम से क़बल ज़ेर अलतवा तमाम पासपोर्ट दरख़ास्तों की यकसूई के लिए ख़ुसूसी मुहिम चलाई जा रही है जिस के लिए 150 फ़ील्ड ऑफीसरस को मुतय्यन किया जा रहा है।

नागी रेड्डी ने बताया कि दरख़ास्त गुज़ारों को इत्तेला दी गई हैके ख़ुसूसी मुहिम के तहत स्पेशल ब्रांच अमला अनक़रीब दरख़ास्त गुज़ारों के मकान पहुंच कर कार्रवाई मुकम्मिल करेंगे और दरख़ास्त गुज़ारों को मश्वरह दिया कि वो दरकार दस्ताविज़ात के साथ मौजूद रहें।

उन्होंने बताया कि इस ख़ुसूसी मुहिम के तहत तमाम स्पेशल ब्रांच अमले को शामिल किया जा रहा है और शोबा के तमाम ओहदेदारों की निगरानी में ज़ेर अलतवा दरख़ास्तों की 12 दिसंबर तक यकसूई के लिए हिदायत दी गई है। नागी रेड्डी ने अवाम से अपील की हैके तन्क़ीह के लिए आने वाले स्पेशल ब्रांच अमले को किसी भी किस्म का कोई ख़र्च ना दें चूँकि सिटी पुलिस की तरफ से दरख़ास्तों की तन्क़ीह की कार्रवाई मुफ़्त की जाती है।

TOPPOPULARRECENT