पासपोर्ट फीस आन लाइन अदायगी की सहूलत

पासपोर्ट फीस आन लाइन अदायगी की सहूलत
नई दिल्ली, 18 जून: ( एजेंसी) वज़ारत उमोर ख़ारेजा ने पासपोर्ट दरख़ास्त गुज़ारों की सहूलत के पेश ए नज़र जुलाई के पहले हफ़्ते से प्रोसेसिंग फीस आन लाइन अदा करने की सहूलत मुतआरिफ़ कराने का मंसूबा बनाया है। फीस की अदायगी पर दरख़ास्त गुज़ारों

नई दिल्ली, 18 जून: ( एजेंसी) वज़ारत उमोर ख़ारेजा ने पासपोर्ट दरख़ास्त गुज़ारों की सहूलत के पेश ए नज़र जुलाई के पहले हफ़्ते से प्रोसेसिंग फीस आन लाइन अदा करने की सहूलत मुतआरिफ़ कराने का मंसूबा बनाया है। फीस की अदायगी पर दरख़ास्त गुज़ारों को तए शूदा वक़्त और तारीख की तफ़सील फ़राहम की जाएगी ताकि वो पासपोर्ट सेवा केंद्र पर अपनी दरख़ास्त दाख़िल कर सकें।

दरख़ास्त गुज़ार पासपोर्ट फीस डेबिट यह क्रेडिट कार्ड के ज़रीये अदा कर सकते हैं और ये सहूलत मौजूद ना होने पर डीमांड ड्राफ़्ट के ज़रीये रक़म अदा करते हुए दरख़ास्त में तफ़सीलात दर्ज की जा सकती है । ओहदेदारों ने बताया कि इसका मक़सद दरख़ास्त गुज़ारों का फ़ीसद कम करना है क्योंकि आम तौर पर लोग पासपोर्ट दरख़ास्त के लिए बुकिंग करवा रहे हैं लेकिन मुक़र्ररा तारीख और वक़्त पर वो मौजूद नहीं होते । इसके इलावा आन लाइन फीस अदा करने से दरख़ास्त गुज़ारों को एजेंट्स से रुजू होने की ज़रूरत नहीं रहेगी ।

Top Stories