Monday , December 18 2017

पासवान बी जे पी से मिलने के लिए तैयार

राम विलास पासवान की एल जे पी ने आइन्दा लोक सभा इंतिख़ाबात में बी जे पी के साथ इत्तिहाद की तैयारी पूरी करली है जिस की वजह से एल जे पी और आर जे डी के साथ मिल कर सेकूलर इत्तिहाद क़ायम करने कांग्रेस की कोशिशों को ज़बर्दस्त धक्का पहुंचा है

राम विलास पासवान की एल जे पी ने आइन्दा लोक सभा इंतिख़ाबात में बी जे पी के साथ इत्तिहाद की तैयारी पूरी करली है जिस की वजह से एल जे पी और आर जे डी के साथ मिल कर सेकूलर इत्तिहाद क़ायम करने कांग्रेस की कोशिशों को ज़बर्दस्त धक्का पहुंचा है।

वाज़िह रहेकि एल जे पी ने 2002 में एन डी ए से अलाहिदगी इख़तियार करली थी। बी जे पी और एल जे पी के माबैन इत्तिहाद का अंदरून चंद यौम ऐलान की उम्मीद‌ है क्योंकि एल जे पी पार्लीमानी बोर्ड ने इस ताल्लुक़ से किसी भी फ़ैसला का सदर राम विलास पासवान को इख़तियार दिया है।

पार्लीमानी बोर्ड के सरबराह चिराग़ पासवान ने ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि एल जे पी पार्लीमानी बोर्ड ने एक क़रारदाद मंज़ूर की है जिस में सदर राम विलास पासवान को पार्टी मुफ़ाद में किसी भी फ़ैसला का मुकम्मल इख़तियार दिया गया है।

उन्होंने कहा कि आर जे डी। कांग्रेस और एल जे पी के माबैन इत्तिहाद के ताल्लुक़ से तात्तुल पैदा होगया था। जब उनसे पूछा गया कि क्या एल जे पी बी जे पी से इत्तिहाद करेगी उन्होंने कहा कि अब एल जे पी के लिए तमाम राहें खुली हैं। एल जे पी सरबराह ने कहा कि पार्लीमानी बोर्ड के अरकान की ये राय थी कि बी जे पी के साथ इत्तिहाद के लिए राहें खुली रखी जानी चाहिए।

राम विलास पासवान ने कहा कि आर जे डी के साथ हमारी देरीना शिकायात हैं। उन्होंने लालू प्रसाद यादव से जेल में भी मुलाक़ात की थी लेकिन जब वो जेल से बाहर आए उसके बाद आर जे डी क़ाइदीन ने ये कहना शुरू कर दिया कि एल जे पी को 3 नशिस्तें दी जानी चाहिए। हम ने नशिस्तों की तक़सीम का मुआमला कांग्रेस पर छोड़ दिया था इसके बाद कई माह हम ने इंतिज़ार किया लेकिन कोई फ़ैसला नहीं किया गया है।

उन्होंने कहा कि आर जे डी ये तसव्वुर करती है कि एल जे पी की कोई एहमियत-ओ-वक़ात नहीं है। अगर एक जमात 25 नशिस्तें (आर जे डी) और दूसरी जमात 15 नशिस्तें (कांग्रेस) हासिल करती हैं तो इसका साफ़ मतलब है कि ये दोनों भी एल जे डी को इत्तिहाद का हिस्सा नहीं समझतीं। यही वजह है कि पार्टी ने उन्हें (पासवान) को नई मुतबादिल राहें तलाश करने का इख़तियार दिया है।

TOPPOPULARRECENT