Friday , December 15 2017

पीटर मुख़‌र्जी मुंबई से दिल्ली मुंतक़िल

नई दिल्ली: मीडिया से वाबस्ता साबिक़ा मुमताज़ शख्सियत पीटर मुख़‌र्जी को आज सी बी आई ने उनकी सौतेली दुख़तर शीना बोरा क़तल केस की तहकीकात के सिलसिले में दिल्ली लाया है मुम्किन है कि उनका यहां फोरेंसिक टेस्ट किया जाएगा। सी बी आई ज़राए ने बताया कि स्पेशल टास्क फ़ोर्स की एक टीम की निगरानी में आज सुबह उन्हें मुंबई से दिल्ली बज़रिया तय्यारा मुंतक़िल कर दिया गया।

अगर ज़राए ने अचानक उस इक़दाम पर लब-कुशाई से इनकार कर दिया लेकिन ये यक़ीनी है कि मुख़‌र्जी से यहां मज़ीद पूछताछ की जाएगी। और यहां सेंटर्ल फोरेंसिक साईंस लेबोरेटरीज में मुख़‌र्जी का लाई डेटकशन और ब्रेन मैपिंग टेस्ट किया जाएगा। वाज़िह रहे कि 24 साला शीना बोरा इंदिरानी को उनके साबिक़ शौहर से पैदा हुई थी।

सी बी आई ने शीना की वालिदा इंदिरानी मुख़‌र्जी उनके साबिक़ा शौहर संजीव खन्ना और साबिक़ ड्राईवर शिया मोराए के ख़िलाफ़ क़तल के इल्ज़ामात आइद किए गए जो कि साल 2012 में पेश आया था। ये मुल्ज़िमीन फ़िलहाल अदालती तहवील में हैं। जब कि पिटर मुख़‌र्जी को 19 नवंबर को गिरफ़्तारी के बाद 26 नवंबर तक सी बी आई की तहवील में देदिया गया। सी बी आई का दावा है कि शीना बोरा क़तल के पस-ए-पर्दा मालियाती लेन देन मुहर्रिक थी।

TOPPOPULARRECENT