Monday , January 22 2018

पीटर रियो बुक से जिन्सी हुर्रा सानी पर पूछताछ किए जाने का इन्किशाफ़

कैप टउउन 15 नवंबर ( एजैंसीज़) साबिक़ सोमर सीट कप्तान-ओ-ऑस्ट्रेलियाई कमंटेटर पीटर रियो बुक की ख़ुदकुशी का केस अब मज़ीद उलझता जा रहा है जबकि ये इन्किशाफ़ हुआ है कि पीटर रियो बुक से उन की ख़ुदकुशी से ऐन क़बल पुलिस ने जिन्सी हुर्रा सानी के

कैप टउउन 15 नवंबर ( एजैंसीज़) साबिक़ सोमर सीट कप्तान-ओ-ऑस्ट्रेलियाई कमंटेटर पीटर रियो बुक की ख़ुदकुशी का केस अब मज़ीद उलझता जा रहा है जबकि ये इन्किशाफ़ हुआ है कि पीटर रियो बुक से उन की ख़ुदकुशी से ऐन क़बल पुलिस ने जिन्सी हुर्रा सानी के इल्ज़ाम पर पूछताछ की थी । जुनूबी अफ़्रीक़ी पुलिस ने ताहम इस सिलसिला में कुछ भी कहने से इनकार करदिया है और कहा है कि रियो बुक ने ख़ुदकुशी की है ।

वो अपने होटल के कमरा से जो छुट्टी मंज़िल पर था छलांग लगा बैठे और हलाक होगए । कहा गया है कि रियो बुक से पुलिस ने जिन्सी हुर्रा सानी के इल्ज़ामात पर पूछताछ की थी और जिस वक़्त उन्हों ने होटल के कमरे से छलांग लगाई उस वक़्त कमरा मैं यूनीफार्म में मलबूस एक पुलिस ऑफीसर भी मौजूद था । ताहम मुक़ामी पुलिस और आली ओहदेदारों ने इस बात की तौसीक़ नहीं की है और कहा कि तहक़ीक़ाती अमल जारी ही। कहा गया है कि पुलिस की जानिब से पूछताछ पर रियो बिक ब्रहम होगए थे और ब्रहमी उन के चेहरे से भी ज़ाहिर होरही थी ।

TOPPOPULARRECENT