Monday , December 11 2017

पी एचडी की डिग्री

हैदराबाद ।३१‍ मार्च। : विनायक‌ मिशन यूनीवर्सिटी (तमिलनाडु) ने मुहतरमा रिज़वाना अंसारी डायरैक्टर नमरा एजूकेशन सोसाइटी को पी एचडी की डिग्री अता की। मुहतरमा रिज़वाना अंसारी ने बिजली के शोबा में काम का माहौल और सनअतीसलामती के मौज़

हैदराबाद ।३१‍ मार्च। : विनायक‌ मिशन यूनीवर्सिटी (तमिलनाडु) ने मुहतरमा रिज़वाना अंसारी डायरैक्टर नमरा एजूकेशन सोसाइटी को पी एचडी की डिग्री अता की। मुहतरमा रिज़वाना अंसारी ने बिजली के शोबा में काम का माहौल और सनअतीसलामती के मौज़ू पर डाक्टर टी नारायण मूर्ती डायरैक्टर नमरा कॉलिज आफ़ बिज़नस मैनिजमंट वजए वाड़ा की निगरानी में अपना मक़ाला पेश किया था।

जनाब मुहम्मद साक़िबरसूल ख़ान सैक्रेटरी करसपानडनट नमरा एजूकेशनल सोसाइटी वजए वाड़ा की शरीक-ए-हयात मुहतरमा रिज़वाना अंसारी को डाक्टरेट की डिग्री अता किए जाने पर नमरा ग्रुप आफ़कालजसस के तदरीसी-ओ-ग़ैर तदरीसी अमले के इलावा ओलयाए तलबा ने मुबारकबाद पेश की। वाज़िह रहे के बेशतर ममालिक में तदरीसी शोबा में पी एचडी को लाज़िमी क़रार दिया गया हैं। ये आज़ादाना तहक़ीक़ की दुनिया से रोशनासी है , जिसे एक लायक़-ओ-फ़ाइक़ माहिर-ए-तालीम की निगरानी में एक तिश्ना इलम के दानिशमंदाना तहक़ीक़ी तख़लीक़ काशाहकार कहा जा सकता हैं।

मुहतरमा रिज़वाना अंसारी डाक्टर मुहम्मद वज़ारत रसूल ख़ान चीफ़ प्रोमोटर शादां ग्रुप आफ़ तालीमी इदारा जात-ओ-मुहतरमा शादां वज़ारत रसूल ख़ान की बहू हैं।

TOPPOPULARRECENT