Saturday , December 16 2017

पी एम बनने पर बर्तानिया की लेबर पार्टी मोदी से तआवुन करेगी

आम इंतेख़ाबात में बी जे पी की कामयाबी की एग्ज़िट पोल्स में पेश क़ियासी के बाद बर्तानिया की अपोज़िशन लेबर पार्टी जिस ने अपने दौर-ए-इक्तदार में नरेंद्र मोदी का सिफ़ारती बाईकॉट किया था, क्योंकि वो 2002 के गुजरात फ़सादात‌ में मुलव्विस थे। आज

आम इंतेख़ाबात में बी जे पी की कामयाबी की एग्ज़िट पोल्स में पेश क़ियासी के बाद बर्तानिया की अपोज़िशन लेबर पार्टी जिस ने अपने दौर-ए-इक्तदार में नरेंद्र मोदी का सिफ़ारती बाईकॉट किया था, क्योंकि वो 2002 के गुजरात फ़सादात‌ में मुलव्विस थे। आज अपनी आमादगी ज़ाहिर की कि अगर वो हिन्दुस्तान के वज़ीर-ए-आज़म बन जाएं तो लेबर पार्टी उन के साथ तआवुन के लिए तैयार है।

सदर नशीन पार्टी हीरक हरमन ने कहा कि अवाम के जम्हूरी इख़्तयारात और उनकी ख़ुशहाली की तकमील के लिए लेबर पार्टी मुल्क के नए वज़ीर-ए-आज़म के साथ तआवुन का तैक़ून देती है। ताहम पार्टी क़ियादत ने हाल ही में कई इशारे दिए थे कि मोदी के साथ अपने ताल्लुक़ात का अहया मुम्किन है।

अगर एग्ज़िट पोल्स की पेश क़ियासी दुरुस्त साबित होजाए और वो हिन्दुस्तान के अगले वज़ीर-ए-आज़म बन जाएं। लेबर फ्रेंड्स आफ़ इंडिया के सदर नशीन बेरी गार्डनर ने पहल करते हुए उन्हें दार-उल-अवाम से असरी हिन्दुस्तान का मुस्तक़बिल के मौज़ू पर ख़िताब करने की दावत रवाना करदी है। मोदी ने नरमी से ये पेशकश मुस्तरद करदी है।

TOPPOPULARRECENT