Tuesday , July 17 2018

पी एस एल वी कामयाबी से दाग़ा गया

सिरीहरी कोटा, (आंधरा प्रदेश) 26 फ़रवरी: ( पी टी आई) हिंदूस्तान के कुतुबी राकेट पीएसएलवी को आज कामयाबी के साथ दाग़ा गया । आज जुमला 7 सेटेलाईट्स को ख़ला में दाख़िल किया गया जिनमें हिंद फ़्रांस औशीनो ग्राफ़िक ख़लाई राकेट भी शामिल है जिसके

सिरीहरी कोटा, (आंधरा प्रदेश) 26 फ़रवरी: ( पी टी आई) हिंदूस्तान के कुतुबी राकेट पीएसएलवी को आज कामयाबी के साथ दाग़ा गया । आज जुमला 7 सेटेलाईट्स को ख़ला में दाख़िल किया गया जिनमें हिंद फ़्रांस औशीनो ग्राफ़िक ख़लाई राकेट भी शामिल है जिसके ज़रीया माहौलियाती तब्दीली का पता चल सकेगा ।

इस तरह हिंदूस्तान का ये 22वां मिशन है जिसने मुतवातिर कामयाबी हासिल की है ।सदर जमहूरीया परनब मुखर्जी ने पीएसएलवी को दाग़ने का रास्त मुशाहिदा कीया । इंडियन स्पेस रिसर्च आर्गेनाईज़ेशन ने पीएसएलवी को एक ही मिशन के साथ ख़ला में दाख़िल करने का इंतेज़ाम किया था और 7 सैटेलाईटस को यकसाँ दाग़ा गया ।

PSLV-C20 राकेट सतीश धवन स्पेस सेंटर से 6.01बजे शाम 59 घंटों की उलटी गिनती ख़त्म होने के बाद इंतिहाई साफ़ मौसम में दाग़ा गया और ये इसरो का 103वां मिशन था ।

2008 में हिंदूस्तान ने 10 सेटेलाईट्स एक ही मिशन में कामयाबी के साथ दागे़ थे जिससे ख़लाई शोबा में हिंदूस्तान की सलाहीयतों को एक नई जिहत मिली । प्रोग्राम के मुताबिक़ 5.56 बजे शाम ये राकेट दाग़ा जाने वाला था लेकिन पाँच मिनट की ताख़ीर की गई ताकि ख़लाई मलबा से तसादुम का इम्कान ना रहे ।

इसरो के ज़राए ने बताया कि एहतियाती इक़दाम के तौर पर ऐसा किया गया था। जब मौसम बिलकुल साफ़ और वाज़िह हो गया तब 44.4मीटर तवील 230 टन वज़नी राकेट को जिस में 409 किलो हिंद फ्रेंच सेटेलाईट सरल भी शामिल है ख़ला में दाग़ दिया गया ।

इसके फ़ौरी बाद दीगर 6 ग़ैर मुल्की सेटेलाईटस तक़रीबन 4 मिनट के अंदर दागे़ गए और इस कामयाबी पर साईंसदानों ने काफ़ी मुसर्रत का इज़हार किया । सदर जमहूरीया परनब मुखर्जी ने इस ग़ैरमामूली कामयाबी और मिशन को मूसिर अंदाज़ में पाया तकमील तक पहुंचाने पर साईंसदानों को मुबारकबाद दी । हिंदूस्तान ने कमर्शियल शोबा में आज की इस कामयाबी के साथ अपनी साख को मज़ीद मुस्तहकम बना लिया है और इसरो की जानिब से अब तक जुमला 35ग़ैर मुल्की राकेट ख़ला में दागे़ गए ।

TOPPOPULARRECENT