Wednesday , June 20 2018

पी सी एस इम्तेहान : उम्र की हद में इज़ाफ़ा, 2008 इम्तेहान के नताइज ग़ैर मालना

उत्तर प्रदेश की हुकूमत ने पब्लिक सर्विस कमीशन के ज़रीया भर्ती किए जाने वाले इंतिज़ामीया, पुलिस और मुख़्तलिफ़ ज़मरों के लिए अफ़राद की ज़्यादा से ज़्यादा उम्र की हद 35 से बढ़ा कर 40 साल कर दी है लेकिन अब तक साल 2008 और 2010 के इम्तेहानात के नताइज (

उत्तर प्रदेश की हुकूमत ने पब्लिक सर्विस कमीशन के ज़रीया भर्ती किए जाने वाले इंतिज़ामीया, पुलिस और मुख़्तलिफ़ ज़मरों के लिए अफ़राद की ज़्यादा से ज़्यादा उम्र की हद 35 से बढ़ा कर 40 साल कर दी है लेकिन अब तक साल 2008 और 2010 के इम्तेहानात के नताइज (नतीजे/ परिणाम) का ऐलान नहीं किया गया है।

रियास्ती पब्लिक सर्विस कमीशन के ज़रीया मुनाक़िद इम्तेहानात ( आयोजित परीक्षा) में शामिल मुतअद्दिद (अलग अलग) उम्मीदवारों के मुताबिक़ कमीशन ने साल 2008 के लिए लोअर सब आरडीनेट ( Lower sub ordinate) इम्तेहानात के नताइज का अब तक ऐलान नहीं किया है। इंटरव्यू का प्रोग्राम भी तै नहीं है। इस तरह आख़िरी फ़हरिस्त ( List/सूची) आने से ट्रेनिंग पर जाने तक पूरे पाँच साल की मुद्दत गुज़र जाएगी।

ज़्यादा से ज़्यादा उम्र की हद में इज़ाफ़ा करने का फ़ायदा उसी वक़्त होगा जब इम्तेहान वक़्त पर हो और वक़्त पर इस के नताइज ( Result/परिणाम) का ऐलान हो।

TOPPOPULARRECENT