Monday , December 18 2017

पुजारा वन्डे टीम की नुमाइंदगी के लिए सख़्त मेहनत

हिंदुस्तानी टेस्ट टीम के लिए बैटिंग शोबा के अहम सतून माने जाने वाले नौजवान बैटस्मेन चतेश्व‌र पुजारा ने कहा है वो सख़्त मेहनत कररहे हैं ताकि वन्डे टीम का भी हिस्सा बन जाएं। स्टार स्पोर्टस के प्रोग्राम स्टार पावर के दौरान इज़हार-ए

हिंदुस्तानी टेस्ट टीम के लिए बैटिंग शोबा के अहम सतून माने जाने वाले नौजवान बैटस्मेन चतेश्व‌र पुजारा ने कहा है वो सख़्त मेहनत कररहे हैं ताकि वन्डे टीम का भी हिस्सा बन जाएं। स्टार स्पोर्टस के प्रोग्राम स्टार पावर के दौरान इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए पुजारा ने कहा कि वो वन्डे क्रिकेट में भी टीम की नुमाइंदगी के ख़ाहिश‌ हैं|

ख़ुसूसन अब जबकि अनक़रीब आई सी सी का वन्डे वर्ल्ड कप 2015 खेला जाएगा लिहाज़ा में भी वन्डे में अपनी टीम की नुमाइंदगी का ख़ाहिश है और हर खिलाड़ी की ख़ाहिश होती है कि वो वर्ल्ड कप में अपनी टीम का हिस्सा रहे।

उन्होंने मज़ीद कहा कि जब में एक राणजी का मुक़ाबला खेल रहा था तब हिंदुस्तानी टीम ने 2011 का वर्ल्ड कप जीता था और हम सभी ने इस मुक़ाबला का मुसलसल मुशाहिदा किया और जब क़ौमी टीम ने आलमी कप का ख़िताबी मुक़ाबला अपने नाम करलिया तो ये लम्हा हमारे लिए काबिल फ़ख़र था।

दौरा-ए-न्यूज़ी लैंड के मुताल्लिक़ इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए हिंदुस्तानी टेस्ट टीम के नंबर 3 बैटस्मेन पुजारा ने कहा कि जुनूबी अफ़्रीक़ा के एक सख़्त तरीन दौरा के बाद न्यूज़ीलैंड का दौरा किसी क़दर आसान होगा।

TOPPOPULARRECENT