Friday , December 15 2017

पुजारा वन्डे में भी कामयाब होंगे: डराविड

नई दिल्ली 28 मार्च : हिंदूस्तानी क्रिकेट टीम के साबिक़ कप्तान राहुल डराविड ने चेतेश्वर पुजारा को वन्डे में भी कामयाब खिलाड़ी साबित होने की पेश क़ियासी की है जैसा कि डराविड की सबकदोशी के बाद नंबर तीन पर पुजारा ने कामयाब बैटिंग का मुज़ाहरे करते हुए डराविड के जांनशीन होने की दावेदारी पेश की है ।

पुजारा ने ताहाल 13 टेस्ट मुक़ाबलों में 65 की औसत से रंस‌ स्कोर किए है जिस में 4 सेंचुरियाँ और तीन निस्फ़ सेंचुरियाँ शामिल हैं । दरीं असना डराविड को यक़ीन है कि सौ राष़्ट्रा से ताल्लुक़ रखने वाले बैटस्मेन ने जिस तरह टेस्ट क्रिकेट में अपनी सलाहियत मनवाई है वो वन्डे में भी कामयाब बैटस्मेन होंगे ।

डराविड ने इस ज़िमन में इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए कहा कि पुजारा ने बैन-उल-अक़वामी कैरियर का शानदार आग़ाज़ किया है और में समझता हूँ कि पुजारा ने मुझ से भी बेहतर आग़ाज़ किया है । एक दिन डराविड के साथ प्रोग्राम के दौरान इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए डराविड ने कहा कि पुजारा ने हालाँकि हनूज़ अपना वन्डे कैरियर शुरू नहीं किया है लेकिन घरेलू वन्डे मुक़ाबलों में उन्होंने 61 वन्डे मुक़ाबले खेलें हैं जिस में 56.97 की औसत से रंज़ बनाने के अलावा 8 सेंचुरियाँ और 17 निस्फ़ सेंचुरियाँ शामिल हैं ।

TOPPOPULARRECENT