पुटिन के ख़िलाफ़ खिलौने भी एहतिजाज कर उठे

पुटिन के ख़िलाफ़ खिलौने भी एहतिजाज कर उठे
रूस के शहर बरनोल में वज़ीर-ए-आज़म व्लादीमीर पुटीन के ख़िलाफ़ एक दिलचस्प और मुनफ़रद एहतिजाज किया गया जिसने दुनिया भर की तवज्जा अपनी जानिब मबज़ूल कर ली। दर्जनों प्लास्टिक और खिलौनों ने प्ले कार्ड उठा कर वज़ीर-ए-आज़म पुटिन के बारह साला

रूस के शहर बरनोल में वज़ीर-ए-आज़म व्लादीमीर पुटीन के ख़िलाफ़ एक दिलचस्प और मुनफ़रद एहतिजाज किया गया जिसने दुनिया भर की तवज्जा अपनी जानिब मबज़ूल कर ली। दर्जनों प्लास्टिक और खिलौनों ने प्ले कार्ड उठा कर वज़ीर-ए-आज़म पुटिन के बारह साला दौर-ए-इक्तदार के ख़िलाफ़ एहतिजाज किया।

मुज़ाहिरीन में शेर, चीता और दीगर जानवर भी शामिल थे।दिलचस्प बात ये है कि हुकूमत ने ये कह कर मुज़ाहिरे की इजाज़त देने से इंकार कर दिया था कि मुज़ाहिरीन रूस के क़ानूनी शहरी नहीं। एहतिजाज के दौरान पुलिस ने खिलौनों को भी सिक्योरिटी फ़राहम की।रूसी दस्तूर के मुताबिक़ कोई भी शख़्स दो मीयादों से ज़्यादा मुल्क का सदर नहीं रह सकता।

इस वजह से पुटिन ने अपने बा एतिमाद साथी मीडोडेफ़ को एक मीयाद के लिए सदर रूस नामज़द करके ख़ुद वज़ीर-ए-आज़म का ओहदा सँभाला था। वो आइन्दा माह दुबारा सदारती इंतेख़ाबात में हिस्सा लेने वाले हैं।

Top Stories