Wednesday , December 13 2017

पुतीन की मुल्ला मंसूर से खु़फ़ीया मुलाक़ात का इन्किशाफ़?

Russian President Vladimir Putin gestures while speaking to the judges of the Russian Constitutional Court in St.Petersburg, Russia, Monday, Dec. 14, 2015. (Mikhail Klimentyev, Sputnik, Kremlin Pool Photo via AP)

बर्तानवी अख़बार संडे टाईम्स ने दावा किया है कि अफ़्ग़ान तालिबान के अमीर मुल्ला मंसूर की रूसी सदर पुतीन से खु़फ़ीया मुलाक़ात हुई है। अख़बार के मुताबिक़ दोनों के दरमयान मुलाक़ात ताजिकस्तान के दारुल हुकूमत दो शंबा में 15 सितंबर को एक फ़ौजी अड्डे में हुई।

अख़बार ने ये दावा भी किया है कि पुतीन ने मुल्ला मंसूर को हथियारों और माली इमदाद की पेशकश की है। अफ़्ग़ान हुक्काम या तालिबान की जानिब से रूसी सदर और मुल्ला मंसूर के दरमयान मुलाक़ात की तसदीक़ नहीं की है।

ताहम इस से क़ब्ल अफ़्ग़ान तालिबान के तर्जुमान ज़बीह उल्लाह मुजाहिद ने दाइश की बेख़कुनी के लिए रूस और अपनी तंज़ीम के दरमयान राबितों और मालूमात के तबादले से मुताल्लिक़ रूसी दावे की तरदीद कर चुके हैं।

अल अर्बिया ने बिरादर चैनल अल हदस को इरसाल एक बयान में तालिबान तर्जुमान का कहना था कि दाइश के ख़ातमे की ख़ातिर तालिबान को किसी की मदद दरकार नहीं है।

TOPPOPULARRECENT