Monday , December 11 2017

पुरानापुल डीवीझ़न में आज दुबारा राय दही

हैदराबाद 05 फरवरी :2 फरवरी को मजलिसी क़ाइदीन की क़ियादत में पेश आए तशद्दुद वाक़ियात के बाद इलेक्शन कमीशन ने पुराने शहर के पुरानापुल डीवीझ़न में आज दुबारा राय दही का हुक्म दिया था इसी लिए आज दुबारा राय दही होगी। मुहम्मद ग़ौस साबिक़ कारपोरेटर जो कि बिहार चुनाव में बीजेपी की शिकस्त के बाद आतिशबाज़ी करने के बाद से क़ाइदीन को खटकने लगे थे।

आज के चुनाव में कांग्रेस के ताक़तवर उम्मीदवार हैं जब कि उनका मुक़ाबिला मजलिस के राज मोहन से होगा। वाज़िह रहे कि पुरानापुल डीवीझ़न में तेलुगू देशम और टीआरएस दुबारा राय दही के एलान के बाद मुक़ाबिले से अमलन ग़ायब हो गए हैं। पुराने शहर से ताल्लुक़ रखने वाले मुहम्मद ग़ौस मजलिस के एक सिपाही की तरह रहे हैं और उन्होंने इल्ज़ाम आइद किया कि MIM ओवैसी ख़ानदान की जागीर नहीं। मौजूदा क़ियादत MIM और पुरानेशहर पर सिर्फ अपने ख़ानदान की जागीर बनाने में मसरूफ़ है।

उन्होंने कहा कि 2 फरवरी को पेश आए वाक़ियात सिर्फ और सिर्फ एक वर्कर को हराने के लिए थे। उन्होंने ये भी इल्ज़ाम आइद किया कि MIM क़ियादत घुमंड और तकब्बुर से कारकुन को हराना चाहती है।

इलेक्शन कमीशन के अहकामात के बाद पुरानापुल डीवीझ़न के 36 पोलिंग स्टेशनस में आज 36,413 वोटर्स अपना हक़ राय दही इस्तेमाल करेंगे।

पुरानेपुल के राय दहनदे बे-ख़ौफ़ हो कर अपने वोट के हक़ का इस्तेमाल करें। कमिशनर पुलिस ने ये वाज़िह किया है कि वोटों की गिनती के दौरान भी सिक्योरिटी के बेहतर इंतेज़ामात किए गए हैं। दोनों शहरों में फ़तह रैलियों पर इमतिना आइद किया गया है और इस की ख़िलाफ़वरज़ी करने पर मुताल्लिक़ा पुलिस ओहदेदार के ख़िलाफ़ कार्रवाई की जाएगी।

TOPPOPULARRECENT